شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

​حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: احداث دارالقرآن کریم در شهر سنندج در زمینی به مساحت یک هکتار و با تخصیص ۶ میلیارد اعتبار در فاز اول از اقدامات ما در بحث توسعه فعالیت های قرآنی است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در حاشیه نشست پیشکسوتان قرآن کریم که ظهر امروز برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت استان کردستان در مباحث قرآنی بسیار ممتاز است و استعدادهای فراوانی در این خطه داریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بی شک در هر جایی قرآن حضور داشته باشد، شاهد فضایی معنوی و عرفانی خواهیم بود که در حال حاضر این فضا در استان کردستان و شهرستانهای تابعه وجود دارد، لذا باید از این پتانسیل بهترین بهره ها را ببریم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر می بینیم که جامعه در برخی حوزه ها دچار مشکلات و ناهنجاری هایی است، همه اینها معلول دور شدن از قرآن کریم؛ کلام خداوند متعال است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: قرآن، کتابی جامع است و در تمامی حوزه های فرهنگی، فردی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... برنامه و راهبرد دارد، لذا استفاده از قرآن در زندگی زمینه های پیشرفت انسان را فراهم می آورد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه سخنان خود به برخی از برنامه های قرآنی در این استان اشاره کرد و گفت: احداث دارالقرآن کریم در شهر سنندج در زمینی به مساحت یک هکتار و با تخصیص 6 میلیارد اعتبار در فاز اول از اقدامات ما در بحث توسعه فعالیت های قرآنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha