شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار با فرماندهان انتظامی کردستان

​حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از ویژگی‌های مهم انقلابی بودن جهادی عمل کردن است و این مهم را باید در تمام زوایای زندگی مدنظر قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سننندج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسيني شاهرودي، امروز در همایش فرماندهان و مدیران انتظامی استان کردستان ضمن تبریک ایام ربیع الاول و فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) با بیان اینکه خداوند به بشریت وعده داد که اگر با دشمنان اسلام مبارزه کنند اجر عظیم خواهند داشت، گفت: خداوند متعال در این دنیا همه چیز را برای آزمایش انسان قرار داده و این آزمایش بی هدف نیست و آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است حرکت انسان به سمت تکامل است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه افزود: برای اینکه همه انسان‌ها زیر چتر دین قرار بگیرند باید تلاش کنند و بخشی از کار را انجام دهند و فلسفه رسالت امام و پیامبران هم برای هدایت انسان به سمت حق بوده که مسیر انتخاب درست را به بشریت نشان داده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی‌ شاهرودی با بیان اینکه در مسائل مختلف باید جهادگونه عمل کرد، گفت: یکی از ویژگی‌های مهم انقلابی بودن جهادی عمل کردن است و این مهم را باید در تمام زوایای زندگی مدنظر قرار دهد.

وی تصریح کرد: این انقلاب با هزینه زیادی به دست آمده و به برکت خون شهدایی که پرچم اسلام را برافراشتند، ملت ایران در حوزه‌ های مختلف به پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌ های مختلف دست یافتند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان داشت: در نیروهای مسلح، افرادی متدین، فداکار و با روحیه جهادی وجود دارند که مایه افتخار و اقتدار کشور در عرصه ‌های مختلف شده‌ اند و این را باید متوجه باشیم که خداوند کسانی را که برای دفاع از دین خدا به صف ایستاده‌ اند دوست دارد و آنان را در برابر دشمنانشان پیروز و سربلند می‌ سازد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ایران اسلامی به برکت وجود رهبری آگاه و شجاع،  نیروهای مسلح مقتدر و متدین و  مردم بصیر و همیشه در عرصه از امنیت کامل برخوردار و پله ‌های رشد و ترقی را با سرعت هرچه تمامتر طی می‌ کند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی در پایان سخنان خود ضمن ابراز رضایت و خشنودی از وضعیت کنونی استان کردستان در حوزه امنیت، عنوان کرد: خوشبختانه استان در امنیت و آرامش کاملی قرار دارد و مردم باید بدانند که برای ایجاد این امنیت رشادتهای زیادی از طریق نیروهای امنیتی بخصوص پلیس صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha