پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 صادق رفعتی فرمانده سابق سپاه پاسداران شهرستان خوانسار

فرمانده سابق سپاه پاسداران شهرستان خوانسار گفت:شهدا انسان های بزرگی بودند که با فهم و درک بالای خود صراط مستقیم را شناختند و با نثار خون خود استمرار نظام اسلامی را تثبیت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، نشست اخلاقی - سیاسی با سخنرانی صادق رفعتی، فرمانده سابق سپاه پاسداران شهرستان خوانسار و با حضور اساتید، کادر و طلاب در مدرسه علمیه خواهران کریمه اهل بیت(س) این شهر برگزار شد.

رفعتی ضمن بیان خاطراتی از فعالیت های انقلابی خود و سایر جوانان شهرستان خوانسار قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب به راحتی به دست نیامده و خون های زیادی برای به ثمر رسیدن آن ریخته شده است.

وی ادامه داد: مردم ما تمام تلاش خود را برای پیروزی انقلاب و از بین بردن نظام ظلم و ستم به کار بستند و در این راه سختی های فراوانی متحمل شدند و حتی از جان خود نیز گذشتند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران خوانسار افزود: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز مدتی نگذشته بود که جنگ تحمیلی آغاز شد و در آن ملت مسلمان ما دست خالی در مقابل تمام دنیای ظلم و استکبار ایستادگی کرد و بعد از هشت سال به کمک رهنمودهای امام عزیزمان پیروزی نصیب ما شد.

رفعتی ابراز داشت: شهدا انسان های بزرگی بودند که با فهم و درک بالای خود صراط مستقیم را شناختند و با نثار خون خود استمرار نظام اسلامی را تثبیت کردند.

رفعتی یادآور شد: ملت ما به واسطه تلاش و مقاومت توانست انقلاب خود را حفظ کند و همه نقشه های دشمنان اسلام را نقش برآب کند و تا زمانی که استقامت خود را حفظ کنیم عزتمند خواهیم بود و اگر در این راه سست شویم دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

وی تصریح کرد: اکنون که خداوند متعال توفیق فهم علوم دینی را به شما طلاب عنایت فرموده و در سایه آن هدایت مردم را برعهده دارید باید نسبت به مسائل سیاسی و مباحث روز نیز آگاه بوده، تا بتوانید پاسخگویی شبهات و سوالات باشید و از انقلاب و اسلام در مقابل تهاجمات دشمن دفاع کنید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha