جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حجت الاسلام شکریان با اشاره به نامگذاری هفته وحدت از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، آن را اقدامی عملی در جهت تحقق وحدت اسلامی عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) همواره نسبت به وحدت امت اسلامی دغدغه داشتند و امروز نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان راه ارزشمند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جلسه هفته وحدت در ساری، ماه ربیع الاول را ماه رحمت واسعه خداوند متعال به سمت بندگان خود دانست و گفت: این ماه به واسطه میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و همچنین آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) از جایگاه بسیار والایی برخوردار است.

وی با بیان این که سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) سرشار از مهر، محبت، برابری و برادری است، افزود: متأسفانه امت اسلامی آن طور که شایسته بوده از سیره آن حضرت بهره مند نشده است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به نامگذاری هفته وحدت از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آن را اقدامی عملی در جهت تحقق وحدت اسلامی عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) همواره نسبت به وحدت امت اسلامی دغدغه داشتند و امروز نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان راه ارزشمند هستند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که تفرقه و اختلاف سم مهلکی برای جامعه اسلامی است، تصریح کرد: جامعه اسلامی تنها در سایه .وحدت به تعالی و رستگاری دست خواهد یافت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ممالک اسلامی به دلیل شرایط خاص و نعمت هایی خدادادی که دارند همواره مورد طمع سلطه گران بودند، بیان داشت: تنها راهی که می توان دستان پلید و شیطانی نظام های سلطه گر را از کشورهای اسلامی دور کرد وحدت عملی مسلمانان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که متأسفانه امت اسلامی پس از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) دچار چند دستگی و اختلاف شدند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که پیامبر گرامی اسلام از قبل همه زمینه ها را برای رشد و تعالی جامعه اسلامی کاملاً فراهم کردند و مسیر سعادت و رستگاری را به امت خود نشان دادند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمن به هر بهانه ای تلاش می کنند بسترهای تفرقه را میان مسلمانان فراهم کند، گفت: شرایط و وضعیت کشورهای اسلامی نتیجه عدم وحدت و همبستگی مسلمانان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه امروز بسیاری از کشورهای وضعیت مناسبی ندارند و این مشکلات به وجود آمده نتیجه اعتماد به دشمن است، بیان داشت: مسیر وحدت کاملاً مشخص است و کشورهای اسلامی با کنار گذاشتن مسائل حاشیه ای به دنبال یک وحدت عملی باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی حکام دیکتاتور منطقه مانعی بزرگ برای رسیدن وحدت و همبستگی میان مسلمانان هستند، خاطرنشان کرد: امروز دیگر وقت آن رسیده که کشورهای اسلامی در سایه قرآن، سیره پیامبر و اهل بیت(ع) به یک وحدت عملی دست پیدا کنند و اسلام ناب را در جهان گسترش دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز غربی های جنایتکار به بهانه های مختلف به کشورهای اسلامی لشکر کشی می کنند، تصریح کرد: مردم مسلمان و بی گناه منطقه درد و رنج هایی را تحمل می کنند به واسطه تصمیمات غلط سیاست مداران آنها به وجود آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha