پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کرسی

دبیر کرسی های آزاداندیشی حوزه های علمیه اصفهان گفت: از برنامه های سال جاری دبیرخانه، گسترش کرسی های ترویجی و توجه ویژه به اعلام نیاز مراکز علمی حوزوی در اجرای کرسی ها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حامد اهتمام، دبیر کرسی های آزاداندیشی حوزه های علمیه اصفهان، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای مرکزی دبیرخانه کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان با حضور 11 نفر از مدیران و اساتید و فضلای حوزه برادران و خواهران استان، روز یکشنبه 27 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستور جلسه، بررسی موضوع های کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه استان اصفهان تا پایان سال 97 است، افزود: این موضوعات بر اساس شش محور انتخاب شده است که عبارتند از حوزه انقلابی، ولایت فقیه، سبک زندگی اسلامی، فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی و فرقه ها و جریانات انحرافی.

دبیر کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: کرسی ها به دو صورت طلبه و استاد محور و در دو سطح آزاد اندیشی، ترویجی و علمی برگزار خواهند شد.

اهتمام تصریح کرد: از برنامه های سال جاری دبیرخانه، گسترش کرسی های ترویجی و توجه ویژه به اعلام نیاز مراکز علمی حوزوی در اجرای کرسی ها می باشد و اولویت با مراکزی است که هیچ کرسی در آن مکان انجام نشده است.

وی اذعان داشت: در ادامه جلسه قرار است از سامانه ثبت درخواست کرسی آزاداندیشی و موضوع پیشنهادی توسط معاونت پژوهش تمام مدارس علمیه سراسر استان اصفهان با هدف تعامل و تسریع در فراینده ها رونمایی شود.

علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر و تبادل نظر به پایگاه اینترنتی دبیرخانه به نشانی www.Morsalat.ir/Korsi مراجعه نمایند.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha