جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه نقد وهابیت-تالش

حوزه/ حجت الاسلام زاهدی در کارگاه نقد وهابیت با اشاره به تلاش های وهابیت جهت فاصله انداختن میان شیعه و معارف اسلام، گفت: امروز وهابیت به دنبال آن است تا مُشتی خرافه را به عنوان عقاید شیعی به جهانیان معرفی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گیلان، حجت الاسلام محمدشریف زاهدی، در کارگاه نقد وهابیت، در شهرستان تالش با اشاره به تبلیغات وهابیت علیه تشیع، گفت: آنچه که وهابیت امروزه برای رسیدن به آن تلاش می کند این است که شیعه را چیزی جدای از تعالیم و معارف اسلام معرفی کند.

وی ادامه داد: وهابیت تلاش می کند تا از طریق فضای مجازی و تبلیغات رسانه ای نگاه شرک آلوده ای را به اعتقادات شیعه نسبت دهد. درواقع آنها با تحقیقات میدانی و مستمر به دنبال شناسایی برخی اعتقادات تحریف شده و بدعت ها و خرافات وارد شده در جوامع شیعی هستند تا آنها را به عنوان عقاید اصلی شیعه به جهان اسلام معرفی کنند و این گونه نتیجه گیری کنند که شیعه نسبتی با معارف اسلام ندارد.

حجت الاسلام زاهدی همچنین تصریح کرد: برای مبارزه با وهابیت باید اعتقادات انحرافی آنان را با استناد به قرآن و حدیث معرفی کرد و علما و ملغین با افشای جنایات وهابیت همچون داعش و سلفیت آل سعود، این جرثومه فساد را در دیدگان جهانیان رسوا نمایند.

گفتنی است، این کارگاه صبح امروز با تلاش معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان بصورت یک روزه و با موضوع نقد وهابیت در شهرستان تالش برگزار شد و جمعی از مبلغان خواهر و برادر طرح بینات و هجرت در آن شرکت داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha