جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/مسئول دفتر مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار خراسان جنوبی گفت: اردوی معرفتی «سلاله ها» ویژه فرزندان و نوادگان شهدا و ایثارگران با حضور دانش آموزان و مادرانشان در بیرجند برگزار می شود.

خانم سیده محبوبه میرصادقی مسئول دفتر مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: اردوی معرفتی با عنوان  «سلاله ها» ویژه فرزندان و نوادگان شهدا و ایثارگران در بیرجند برگزار می شود.

وی افزود: این اردوی یک روزه که با هدف نشر فرهنگ ایثار و خودباوری در بین کودکان و نوجوانان همراه است، فردا پنجشنبه 24 آبان ماه ساعت 8 صبح در محل کانون فرهنگی شاهد بیرجند برگزار می شود.

مسئول دفتر مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این اردو که برای 40 نفر از دانش آموزان به همراه مادرانشان برگزار می شود، عنوان کرد: برنامه های متنوعی از قبیل تئاتر و قصه گویی، اجرای برنامه های نشاط و سرگرمی و 2 کارگاه مجزا ویژه مادران و دختران در این اردو در نظر گرفته شده است.

خانم میرصادقی اضافه کرد: کارگاه ویژه مادران با عنوان تربیت دینی دختران و کارگاه های تاریخ شفاهی، خودباوری و هدایت ایرانی و قصه گویی و سیره شهدا نیز ویژه دختران برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این اردو با حضور دانش آموزان دبستان دخترانه شاهد دوره دوم برگزار می شود.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha