جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ میثاق طلبگی طلاب جدید الورود حوزه علمیه مازندران

دومین مرحله از طرح میثاق طلبگی ویژه طلاب کمیسیونی و بازمانده از آزمون امروز در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شیرگاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، دومین مرحله از طرح میثاق طلبگی ویژه طلاب کمیسیونی و بازمانده از آزمون، امروز در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شیرگاه آغاز شد.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در مراسم آغاز به کار این دوره گفت: این دوره آموزشی به صورت فشرده و در مدت سه روز از امروز تا جمعه با حضور چهل نفر از طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان برگزار می شود.

وی با بیان این که در این دوره سه روزه کلیه مطالب و موضوعات مربوط با تحصیل در حوزه از سوی اساتید حاضر در دوره برای طلاب بیان خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این دوره سه روز مسائل تربیتی، اخلاقی، مشاوره ای و ورزشی مورد توجه جدی قرار می گیرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نخستین مرحله طرح میثاق طلبگی ویژه داوطلبانی که در آزمون ورودی حوزه شرکت کرده بودند، در مدرسه علمیه خلیل شهر بهشهر برگزارشد، تصریح کرد: در این دوره سه روزه تلاش خواهیم کرد مسائل مهم مربوط به حوزه را بیان طلاب شرکت کننده بازگو کنیم تا طلاب با یک افق دید مناسبی تحصیل در حوزه را آغاز کنند.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که تشکیل حلقه های معرفتی از جمله مهم ترین برنامه های این دوره است، خاطرنشان کرد: این حلقه های ده نفره با حضور یک سرگروه و استاد مجرب در طول روز تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به این که دوره میثاق طلبگی به آشنایی بیشتر طلاب با حوزه خواهد انجامید، تصریح کرد: این شناخت موجب تقویت روند موفقیت و رشد علمی، اخلاقی و تربیتی طلاب خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران همچنین به برنامه های مشاوره ای در این دوره سه روزه اشاره کرد و گفت: موضوع مشاوره نیز با حضور اساتید مجرب مرکز مشاوره حوزه علمیه استان به طور جدی و با سرفصل های مشخصی دنبال خواهد شد. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha