جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمازی

حوزه/ آیت الله نمازی از مسئولان خواست تا مواظب باشند عناوین و صندلی ها فریبشان ندهد و با خدمت بی منت به مردم، این دوران سخت را آسان کنند و نسبت به رفع مشکلات مردم دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبد النبی نمازی، شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درسالن  اجتماعات فرهنگسرای مهر شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: در عصر غیبت حضرت ولی عصر(عج) افضل ترین اعمال انتظار فرج است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه عصر غیبت، عصر آزمایش و فتنه است، افزود:در زمان غیبت مواظب فتنه ها و آزمایش ها باشید.

عضو خبرگان رهبری، با بیان اینکه شیعه در عصر غیبت باید خیلی مواظب باشد تا گمراه نشود، زیرا اخبار و فتنه های زیادی در این زمان در راه است، اظهار کرد: ایجاد گروه ها و انشقاق مردم در این زمان زیاد شده و هر کدام ادعاهای باطلی از نیابت امام عصر(عج) دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به عصر غیبت، ادعاهای بی اساس کثرت گرفته، لذا پیامبر(ص) این دوران را دوره آزمایش ها و فتنه ها خواندند و فرمودند: اگرحواس شیعه جمع باشد آن بهترین دوران خواهد بود، زیرا آرزوی 1400 ساله آنها در حال برآورده شدن و ظهور امام زمان (عج) نزدیک  است.

آیت الله نمازی با اشاره به سختی های این دوره، از مسئولان خواست تا مواظب باشند عناوین و صندلی ها فریبشان ندهد و با خدمت بی منت به مردم، این دوران سخت را آسان کنند و نسبت به رفع مشکلات مردم دریغ نکنند.

پایتخت کتاب شدن کاشان تجربه موفقی در کشور بود

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز پایتخت کتاب شدن کاشان را تجربه موفقی در کشور دانست و گفت: امیدواریم فعالیت های حوزه کتاب، نشر، فروش، کتابخوانی و خیریه های کتاب در کاشان که جلوه های بزرگی در تمام  زمینه ها رقم  زده است، به دیگر شهرها گسترش یابد.

دکتر جوادی، به دست آوردن برند پایتخت کتاب را رسیدن به منابع مادی و معنوی دانست و افزود: برند پایتخت کتاب می تواند مشارکت عمومی را در زمینه های مختلف به همراه  داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha