جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که کارنامه انقلاب اسلامی باید فارغ از هر گونه نگاه سیاسی، حزبی و گروهی برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان بازگو شود، گفت: تبیین صحیح این خدمات چهل ساله موجب می شود مردم خدمات شیرین انقلاب اسلامی را احساس کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان این که ملت ایران با روحیه بسیجی توانست انقلاب اسلامی را به ثمر برساند، گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تبیین دستاوردهای این انقلاب الهی بهره گرفته شود.

وی با تأکید براینکه کارنامه انقلاب اسلامی باید فارغ از هر گونه نگاه سیاسی، حزبی و گروهی برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان بازگو شود، افزود: تبیین صحیح این خدمات چهل ساله موجب می شود مردم خدمات شیرین انقلب اسلامی را احساس کنند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که یکی از مهم ترین اهداف و توطئه های دشمنان نادیده گرفتن دستاوردهای ارزشمند نظام در چهار دهه اخیر است، خاطرنشان کرد: دشمن با تبلیغات دروغین تلاش می کند دستاوردهای نظام را ناچیز نمایش دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هنوز خدمات ارزشمند نظام اسلامی برای عموم مردم به خوبی تبیین و تشریح نشده، تصریح کرد: همین مسأله موجب سوء استفاده دشمنان داخلی و خارجی شده است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که با بیان این که پیشرفت های چهار دهه اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان با گذشته قابل قیاس نیست، خاطرنشان کرد: این پیشرفت های به دست آمده حتی کشورهای قدرتمند جهان را نیز به حیرت وا داشته است.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که دشمن برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب هر چه در توان داشت به کار گرفت، بیان داشت: اما ایستادگی و مقاومت این ملت همه توطئه ها و نقشه های دشمن را خنثی و آنها را نزد ملت های جهان رسوا کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه این پیشرفت ها در سایه تحریم های ظالمانه و فلج کننده آمریکایی ها به دست آمده، خاطرنشان کرد: دولتمردان تازه به دوران رسیده آمریکا که امروز ملت ایران را از تحریم می ترسانند گویا نمی دانند که این ملت چهل سال است که از سوی آنها و سایر کشورهای غربی تحریم هستند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که ملت بزرگ ایران یاد گرفته تحریم ها را به فرصتی برای پیشرفت و توسعه کشور تبدیل کند، بیان داشت: آمریکایی ها در دوره جدید نیز پس از ماه ها تبلیغات امروز فهمیدند که توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی جهت مرور آرمان ها و ارزش های انقلاب است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل کشور هم صدا با دشمنان نظام به دنبال کمرنگ کردن این آرمان های اصیل هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha