چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ساداتی نژاد

حوزه/ ساداتی نژاد با تاکید بر ضرورت بهره برداری حداکثری از ظرفیت های وقف، گفت: بیشتر فعالیت‌های واقفین در انجام امور سخت‌افزاری و فیزیکی مانند ساخت مکان‌های مختلف بوده است، درحالی‌که در حوزه نرم‌افزاری و بنیادی از این ظرفیت کمتر استفاده شده است.

سیدجوادساداتی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان با بیان اینکه وقف از آموزه های دین مبین اسلام است که در قرآن، سیره‏ پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) به آن توجه فراوان شده است، گفت: نگاه اسلام به موضوع وقف، مسیر قرب الهی است که در تربیت انسان‌های متعهد و ارتقای فرهنگ دینی و خدمت به مردم نقش مهمی دارد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از همه ظرفیت های وقف برای تعالی و پیشرفت منطقه کاشان استفاده نشده است، اظهار کرد: در منطقه کاشان و آران و بیدگل، مردم و خیرین مهم ترین ظرفیت و سرمایه های آن هستند که همواره این منطقه را به‌ سوی پیشرفت سوق داده اند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود آن که منطقه کاشان به نسبت دیگر شهرهای ایران از ظرفیت بالای خیرین بهره می‌برد، ولی بیشتر فعالیت‌های آن‌ها در انجام امور سخت‌افزاری و فیزیکی مانند ساخت مکان‌های مختلف بوده است، درحالی‌که در حوزه نرم‌افزاری و بنیادی از این ظرفیت کمتر استفاده شده است، لذا با همفکری و بهره مندی از اندیشه خیران می توان از خدمات آن‌ها در حوزه‌های مغفول و مورد نیاز برای پیشرفت و تعالی منطقه استفاده کرد.

ساداتی نژاد در پایان گفت: هفته وقف نامگذاری بهانه ای است تا راه های بهره مندی از این ظرفیت بی نظیر دینی را برای توسعه و پیشرفت بیشتر شهر و میهن اسلامی خویش مورد بازنگری و استفاده بهینه قرار دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha