جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام پناهیان

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه در جمع طلاب مدرسه علمیه ثقلین مشهد تصریح کرد: طلاب حوزه های علمیه علاوه بر مجتهد شدن در دروس، مهارت زندگی کردن را هم یاد می گیرند که می بایست این برنامه را از دوره ابتدایی برای فرزندان مان پیاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری از «حوزه» مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، در جمع طلاب مدرسه علمیه ثقلین مشهد به اهمیت تحصیل علوم دینی اشاره کرد و گفت: بهترین زمان برای ورود به حوزه علمیه مقطع سیکل است، زیرا در واقع یک نوجوان در این مقطع با زندگی علمی و کاری آشنا می شود که او را از فساد دور می کند.

تولیت مدرسه دار الحکمه تهران تصریح کرد: تحصیل علوم دینی در حوزه علمیه به گونه ای است که طلبه را به طور دائم رشد می دهد.

وی به تفاوت  تحصيل در حوزه و دانشگاه اشاره و خاطر نشان کرد: طلاب حوزه های علمیه علاوه بر مجتهد شدن در دروس، مهارت زندگی کردن را هم یاد می گیرند که می بایست این برنامه را از دوره ابتدایی برای فرزندان مان پیاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان درباره عظمت کلام خداوند بیان کرد هرکسی را می خواهیم بشناسیم باید از کلامش بشناسیم، بنابراین می توان از کلام الهی برای بیان مطالب خود به خوبی بهره برد.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان در رابطه با تداوم ره آوردهای اربعین، گفت: رسالت ما همان چیزی است که امام حسین(علیه السلام) برای آن جان خود را فدا کردند و به همین علت باید حواسمان باشد که به وظیفه خود عمل کنیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha