جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دفاع مقدس

حوزه/مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: یکی از کارهایی که همه ما وظیفه داریم انجام دهیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، لذا باید مفاهیم دفاع مقدس با زبان روز به نسل جدید منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بیرجند، محمدرضا فخر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در افتتاحیه طرح فرهنگی معرفتی «سلاله ها» در بیرجند اظهار داشت: امسال که بزرگترین رویداد فرهنگی استان کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی است به همت و تلاش سازمان های مختلف بحث طرح« سلاله» را شروع کردیم.

وی افزود: یکی از کارهایی که همه ما وظیفه داریم انجام دهیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به واسطه نظام جمهوری اسلامی ایران و در راستای فعالیت های استکبارستیزی در طول سالیان مورد هجمه های مختلف قرار گرفتیم، بیان داشت: در چند سال اخیر نیز شاهد بحث تحریم ها هستیم. کشوری که آرمان دارد مسلما دشمن دارد و این دشمنی ها تمام نمی شود تا دست از آرمان ها برداریم.

وی با بیان اینکه قرار است در طرح «سلاله ها» سفیر خوبی برای جامعه باشیم، عنوان کرد: ضرورت دارد از خاک و دین و ایمان خود دفاع کنیم و این بوجود نمی آید مگر اینکه خواهران و مادران شهدا پشتیبانی کنند و در خط مقدم حضور پیدا کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد: باید بتوانیم حداقل قدم را در اینکه بخشی از دِین خود را در اداکردن دین خود به شهدا و جانبازان برداریم و بتوانیم در کنار هم مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha