شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید حسین مومنی

حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: باید شیعیان مراقب دزدان دین باشند چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی چراکه دین‌داری در آخرالزمان سخت است و برای حفظ دین سختی‌های زیادی کشیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در شهادت امام حسن عسکری در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت گفت: بیانات ائمه معصومین در هر زمان و مکانی برنامه جامع زندگی و نسخه کاملی برای رسیدن به سعادت است که مهم‌ترین بیانات در وصایای حضرات معصومین آمده است.

وی افزود: از وصیت معمولاً دو معنا اراده می‌شود که اولین آن به معنای توصیه، سفارش و اندرز می‌باشد و دومین آن به معنای مهم‌ترین مطالب بیان‌شده توسط اهل‌بیت(ع) در لحظه احتضار می‌باشد که از حساسیت خاصی برخوردار است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: مسئله اقامه نماز در وصیت اکثر معصومین و بیانات گهربار این حضرات مشاهده می‌شود و لذا اقامه این فریضه الهی از اهمیت خاصی برخوردار است.

حجت‌الاسلام مؤمنی یادآور شد: مهم‌ترین مسائل زندگی دنیوی و اخروی در وصایای امام حسن عسکری خطاب به شیعیان نیز ازجمله مطالب مهمی است که باید به آن توجه و عمل شود.

وی در تبیین این وصایای گهربار گفت: بنا بر وصیت این امام بزرگوار، داشتن تقوای الهی و پروا داشتن از خداوند، مراقبت کافی و لازم از دین، کوشش و تلاش برای رضای خدا، صداقت در گفتار و رفتار، ادای امانت و زینت بودن برای اهل‌بیت(ع) و دوری از کارهایی که باعث سرافکندگی حضرات معصومین می‌شود از نشانه‌های شیعه حقیقی است.

سخنران حرم بانوی کرامت در پایان تأکید کرد: باید شیعیان مراقب دزدان دین باشند چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی چراکه دین‌داری در آخرالزمان سخت است و برای حفظ دین سختی‌های زیادی کشیده شده است. مجاهدت با نفس و عدم خیانت‌درامانت‌هایی از قبیل قرآن، اولاد، دین اسلام و… همگی می‌تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی انسان باشد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha