جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 468603
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار سردار سلامی گفت: اعتماد مردم به سپاه سرمایه ارزشمندی است که باعث رشد و تعالی این نیروی پرتوان و قدرتمند در عرصه مختلف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، پنجشنبه شب در دیدار سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر نقش آفرینی سپاه پاسداران در عرصه خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: بیمارستان های سپاه پاسداران در ارائه خدمات پزشکی و درمانی از کیفیت بالایی برخوردار است که می توان نمونه آن را در بیمارستان شهید محلاتی تبریز به وضوح مشاهده کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: خدمات نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تحقق مطالبات مردم در حوزه های مختلف بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به کادر درمانی مجرب و متخصص بیمارستان سپاه در تبریز و تجهیزات پیشرفته این بیمارستان خدمات بخش بهداشت و سلامت را متمایز کرده است، گفت: سطح خدمات بخش های عمومی و تخصصی بیمارستان سپاه در تبریز در مواقع ضرورت و بحران و همچنین شرایط عادی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: خدمات بیمارستان سپاه پاسداران در تبریز در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شایسته و قابل تقدیر بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مردم سپاه پاسداران را یک نیروی صرف نظامی نمی دانند، تصریح کرد: نیروی مردمی سپاه برای تحقق مطالبات مردمی در حوزه های مختلف اقدامات ارزشمندی انجام می دهد که ثمرات ماندگاری به دنبال داشته و دارد.

وی اذعان داشت: اعتماد مردم به سپاه سرمایه ارزشمندی است که باعث رشد و تعالی این نیروی پرتوان و قدرتمند در عرصه مختلف شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha