پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ امروز درزمانی قرار داریم که دین فروشی و اسلام فروشی زیاد شده است و این از بدبختی جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی پیش ازظهر امروز در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) که با حضور حضرت آیت الله وحید خراسانی و با حضور اقشارمختلف مردم در بیت معظم له درقم برگزار شد گفت: حضرات معصومین(ع) همه راه های خیر و نجات از گمراهی را بیان فرمودند.اگر انسان از سیره و سخنان اهل بیت(ع) پیروی کند، اهل سعادت خواهد بود.

سخنران این مراسم بابیان اینکه اگر درجامعه آسیبی وجود دارد، چون مردم از قرآن و اهل بیت(ع) دور شدند، افزود: تنها راه سعادت و نجات ازگمراهی همراهی و عمل کردن به سیره معصومین(ع) است.

وی با بیان اینکه همه اهل بیت(ع) و حتی نبی مکرم اسلام(ص) به نماز، تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) توصیه وسفارش کردند، اظهار داشت: یکی از وصایا و سفارش از آن امام حسن عسکری(ع) است که به شیعیان در مسائل چون تقوا، پیروی از اهل بیت(ع) و اقامه نماز سفارش می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی بابیان اینکه تمام تلاش حضرات معصومین(ع) با وجود همه فشارهای دشمن، حفظ و ترویج دین و اسلام بود، اظهار داشت: اما امروز درزمانی قرار داریم که دین فروشی و اسلام فروشی زیاد شده است و این از بدبختی جامعه اسلامی است.

سخنران این مراسم افزود: اهل بیت(ع) در سفارش به شیعیان می فرمودند« در برخورد با مردم صادق و امانت دار باشید، ولی متأسفانه بعضی افراد نه تنها صادق و امانتدار دربرخورد با مردم نیستند، بلکه در برخورد با خود، قرآن و اهل بیت(ع) صادق و امانت دار نیستند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha