جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست اولیاء طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد

حوزه/ نشست اولیای طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه معصومیه با سخنرانی معاون تهذیب حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ملکی معاون تهذیب حوزه های علمیه، در نشست اولیای طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه معصومیه که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، حضور خانواده های طلاب در جلسه را نشانه دغدغه مندی آنها در راه سربازی فرزندان خود در سپاه امام عصر(عج) خواند و گفت: رشد  طلاب میسر نخواهد شد مگر با تلاش و مجاهدت خود و از خودگذشتگی و حمایت های والدین و خانواده هایشان.

وی افزود: ارزش انسان به هدایت شدن و هدایت نمودن است. هدایت شدن مرتبه ای است و هدایت دیگران در ضمن هدایت شدن مرتبه ای بسیار بالاست که طلاب توفیق قدم نهادن در راه آن را کسب نموده اند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی خطاب به والدین طلاب گفت: قطعا با تلاش و حمایت های شما روزی فراخواهد رسید که فرزند شما مایه افتخار و سربلندی شما خواهند شد.
وی همچنین خطاب به طلاب پایه اول گفت: وظیفه اصلی شما احترام ویژه به والدین است و باید بدانید ثمره تربیتی چنین والدینی است که شما امروز در این مکان مقدس در حال تحصیل هستید،لذا باید با حضور مستمر در کلاس های درس و تلاش بسیار زیاد و رسیدن به موفقیت پاسخگوی حمایت های والدین خود باشید.

معاون تهذیب حوزه های علمیه با اشاره به نقش مهم همسران طلاب در تحمل سختی ها و مشکلات گفت: همسران طلاب باید قدر خود را بدانند که توفیق همراهی سربازان امام عصر نصیبشان شده و در این راه یار و همراه خوبی برای شوهران خود باشند.

حجت الاسلام قنواتی مدیر مدرسه معصومیه نیز در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت انتخاب حوزه علمیه برای ادامه تحصیل در شرایط کنونی، از خانواده هایی که فرزندان خود را وقف تلاش و مجاهدت در راه اسلام کرده اند تشکر نموده و گفت: امروز و با توجه به هجمه های ناجوانمردانه خارجی و داخلی علیه حوزه علمیه، حضور در مراکز حوزوی یک جهاد به شمار می آید که الحمدلله فرزندان این جمع به افتخار سربازی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نائل آمده اند.

مدیر مدرسه معصومیه افزود: همراهی و همدلی خانواده ها با طلاب از مهمترین مسائل در دوران طلبگی است و خانواده های محترم باید قدر خود و فرزندان خود را بدانند.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha