جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، عمل به سیره پیامبر گرامی اسلام را رمز رستگاری و پیروزی نهایی امت اسلام عنوان کرد و افزود: مسلمانان بدون در نظر گرفتن سیره آن حضرت نمی توانند از مشکلات رهایی یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشستی که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، با بیان این که پیامبر گرامی اسلام(ص) پیام آور نور و رحمت در جهان هستی هستند، گفت: نبی مکرم اسلام(ص) با ابلاغ پیام وحی بشریت را در مسیر سعادت و تعالی حقیقی سوق دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران، عمل به سیره پیامبر گرامی اسلام را رمز رستگاری و پیروزی نهایی امت اسلام عنوان کرد و افزود: مسلمانان بدون در نظر گرفتن سیره آن حضرت نمی توانند از مشکلات رهایی یابند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) سرشار از ارزش های اخلاقی، انسانی، عدالت و برابری است، خاطرنشان کرد: اگر جامعه بشری به این اصول ارزشمند پایبند باشد به طور حتم جهان به سمت رشد معنوی و اخلاقی حرکت خواهد کرد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که متأسفانه حتی جامعه اسلامی نیز به این اصول پایبند نبوده و نیستند، تصریح کرد: عامل اصلی مشکلات امروز جهان اسلام نیز دوری از همین ارزش های متعالی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امت اسلامی با تفرقه و اختلاف تنها به اهداف دشمن کمک می کند، خاطرنشان کرد: تنها راهی که می تواند مانع از نفوذ دشمن در کشورهای اسلامی شود، تقویت وحدت میان امت اسلامی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به نامگذاری هفته ای به نام هفته وحدت از سوی امام خمینی(ره) در کشور اشاره کرد و گفت: این اقدام ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ناشی از دغدغه های بسیار ایشان در خصوص وحدت امت اسلامی بود.

وی با بیان این که امروز باید شعارها در این خصوص به عمل تبدیل شود، خاطرنشان کرد: شرایط دنیای اسلام به گونه ای است که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همبستگی  دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که متأسفانه عملکرد برخی کشورهای مسلمان منطقه بر خلاف سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) است، تصریح کرد: این کشورها به جای حرکت در مسیر معارف قرآنی و سیره پیامبر اسلام(ص) در راستای تحقق اهداف دشمن گام بر می دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha