پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روح الله دهقان‌نژاد

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی از ارسال ۹۷۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، روح الله دهقان‌نژاد، مسئول سازمان بسیج رسانه‌آذربایجان‌شرقی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۹۷۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی در این استان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه آثار ارسال شده اصحاب رسانه استان به دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از رشد کیفی و کمی برخوردار است، افزود: استقبال کم نظیر اصحاب رسانه استان از این جشنواره نشان دهنده وجود تعامل مثبت بین بسیج رسانه استان و اهالی رسانه است.

دهقان نژاد، در خصوص داوری آثار گفت: از امروز به مدت دو هفته کار داوری آثار دریافتی توسط هیئت انتخاب و  هیئت داوران این جشنواره آغاز می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: با پایان مرحله داوری اسامی راه یافتگان به بخش پایانی جشنواره برای شرکت در بخش کشوری به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌شود.

به گفته دهقان نژاد؛ آثار ارسالی به جشنواره در ۱۰ موضوع معرفی شده در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله(یاداشت و سرمقاله)، عکس، موشن گرافی و طنز است.

انتهای پیام/ش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha