جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

حجت الاسلام خدری گفت: امام راحل(ره) در اوایل انقلاب به خوبی تشخیص دادند که همیشه دشمنان ما در پی اختلاف افکنی در بین ما بودند، امرور در این اختلافاتی که می بینید ردپای انگلیس روباه مکاری که عمرش بر فریب کاری و اختلاف افکنی سپری شده وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام رضا خدری امروز در جمع طلاب بوشهر با اشاره به پیش رو بودن هفته وحدت گفت: پیامبر(ص) و امام حسن عسکری(ص) بر خوب برخورد کردن نسبت به همسایه تاکید داشتند. حتی پیامبر(ص) از همسایه یهودی خود سرکشی و عیادت می کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه امروز زیر ذره بین دشمنان قرار داریم ابراز داشت: متاسفانه در مواردی آن چیزی که اخلاق کریمانه اهل بیت(ع) است شاید به خوبی برخورد نکردیم، البته در زمینه جذب افراد جوامع دیگر موفق بوده ایم، اما از نظر اخلاق هنوز باید بیشتر کار کنیم که به خوبی اندیشه اهل بیت(ع) به دنیا صادر شود.

حجت الاسلام خدری گفت: امام راحل(ره) در اوایل انقلاب به خوبی تشخیص دادند که همیشه دشمنان در پی اختلاف افکنی هستند، امرور در این اختلافاتی که می بینید ردپای انگلیس روباه مکاری که عمرش بر فریب کاری و اختلاف افکنی سپری شده، وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان نمی توانند وحدت امت مسلمین را ببینند  اظهار داشت: متاسفانه عده ای در بین مسلمین خوب برخورد نکردند و جنگ هایی هم رخ داد، همچون تکفیری ها که عنوان می کردند شیعیان به ما توهین می کنند بنابراین خونشان حلال است و این چیزی است که در اعتقادشان رسوخ کرده.

وی افزود: امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری درباره وحدت امت اسلام فریاد زدند، اما متاسفانه عده ای ساز مخالف زدند، البته مقام معظم رهبری آدرس دقیق آنها را دادند که این افراد شیعه انگلیسی هستند.

وی با اشاره به سالروز امامت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: در واقع به نوعی انسان با دقت و تفکر بیشتر باید تجدید بیعتی با امام عصر(عج) داشته باشد و بر اساس همان خطی که اهل بیت(ع) ترسیم کردند حرکت کنیم؛ از آن موقعی که امامت امام زمان(عج) شروع شده ما منتظریم و هر روز باید این حالت انتظار حقیقی را در خود تقویت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha