سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله صافی

حوزه/ امروز همگان وظیفه داریم كه خصوصیات جامعه مهدوی را به جهان معرّفی نماییم كه جهانِ تشنه عدل و مواسات و خسته از ظلم و جنایات، خود را برای روز رهایی آماده كند و منتظر وعده الهی برای برپایی حكومت واحده عدالت باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی  به همایش گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: «وَ ذَكِّرْهُمْ بِأَیّامِ الله»

السَّلام علی مولانا صاحب العصر و الزّمان بقية الله ارواح العالمين له الفداء و علی آبائه الطّاهرين و علی شيعته، المتمسِّکين بأمره، الفائزين بولايته و المنتظرين لظهوره و رحمة الله و برکاته

با سلام و تبريک صميمانه و خالصانه خدمت ارادتمندان و چاکران آستان مَلک‌‌پاسبان صاحب ولايت کامله تامّه، عبد يگانه خدا، حضرت بقيّة الله مولانا الإمام المهدي ارواح العالمين له الفداء که در اين محفل باشکوه به شرف حضور نايل شده و خود را در معرض نسايم برکات و رحمت‌‌‌‌های الهی قرار داده‌اند، مراتب سپاس خود را از برگزاری اين مجلس قُدسی ابراز می‌دارم؛ به اميد آن که به حکم «الراضي بفعل قوم کالداخل فيهم» از برکات کثيره‌ای که ان‌شاءالله تعالی بر اين جلسه نازل خواهد شد، بهره‌مند و در عِداد سعادتمندان محسوب شوم.

روز مقدس نهم ربیع المولود، سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت ولی الله الاعظم امام مبین، بقیة الله فی الأرضین را به ساحت مبارك ولیّ دوران و به عموم منتظران روزگار نجات و خلاصِ بشر از ظلم و بی‌عدالتی و استكبار، تهنیت عرض می‌نمایم.

ملت ولایی ایران و تمام شیعیان جهان، افتخار دارند كه چنین روز بزرگی را جشن گرفته و آن را عزیز و گرامی دارند.

از وظایف بسیار مهم در عصر غیبت، شكر این نعمت عُظمی است كه هر چه بیشتر و گسترده‌تر بروز داشته باشد، آثار مفید و بركات آن بیشتر است و نشان از زنده‌بودن جامعه مهدوی دارد.

از مظاهر درخشان شُكر این نعمت، یاد حجت خدا در ایام متبرك و روزها و زمان‌های منسوب به آن حضرت و گرامی‌داشت این روزها و شب‌ها، به دعا و عبادت، اصلاح امور و شئون دینی، تجدید عهد و بازگشت به خدا و مخصوصاً دعا برای تعجیل فرج و ظهور آن حضرت است كه افضل اعمال می‌باشد.

امروز همگان وظیفه داریم كه خصوصیات جامعه مهدوی را به جهان معرّفی نماییم كه جهانِ تشنه عدل و مواسات و خسته از ظلم و جنایات، خود را برای روز رهایی آماده كند و منتظر وعده الهی برای برپایی حكومت واحده عدالت باشد كه «إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَ نَرَاهُ قَرِیباً»

لطف الله صافی

ربیع المولود 1440 هـ.ق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha