پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضور خادمان فرهنگی مسجد مقدس جمکران نشست "حریم ولایت"

حوزه/ نشست «حریم ولایت»، با حضور خادمان فرهنگی مسجد مقدس جمکران، در منزل شهید احمدی جوان از شهدای مدافعان حرم بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست «حریم ولایت» همزمان با ایام آغاز امامت امام زمان(عج)،  امروز با حضور خادمان فرهنگی مسجد مقدس جمکران در منزل شهید احمدی جوان، از شهدای مدافعان حرم بوشهر برگزار شد.

حجت الااسلام محمد نصیری، از خادمان مسجد مقدس جمکران در این نشست گفت: حركت انقلابى جوانان ایران اسلامی و استان بوشهر در دفاع از حریم ولایت حرکت، در صراط مستقيم الهى و خط ولايت است که شهدا و رزمندگان مدافعان حرم به خوبی نقش آفرینی کردند.

خادم مسجد مقدس جمکران بیان کرد: شهدای مدافع حرم از حریم دین و قرآن نگاهبانی کردند و شرکت در نشست «حریم ولایت» با حضور خانواده‌های شهدا حرم افتخار است، زیرا مقام شهید باعث احیاء روح امت‌ها می‌شود.

حجت الااسلام نصیری اظهار کرد: شهدای مدافع حرم به این خاطر که در کشور خود به شهادت نرسیدند، شهدای غریبی هستند. آنان برای نگهبانی از حرم مطهر حضرت زینت(س) به شهادت رسیدند و از حریم ولایت حفاظت کردند.

گفتنی است، خادمان مسجد مقدس جمکران در ادامه برنامه های خود در استان بوشهر در تعدادی از مراکز درمانی استان حاضر شده و ضمن عیادت از بیماران برای شفای آنان دعا کردند.

در این مراسم که مسئولان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و تعدادی از مدیران استانی، خادمان مسجد مقدس جمکران را همراهی می کردند، خادمان در کنار تخت بیماران با آنان همکلام  می شدند که این حضور باعث نشاط روحی و افزایش امید برای بهبودی و سلامتی بیماران شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha