شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 468823
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
همایش جوانان مهدوی در بوشهر

حوزه/ به مناسبت ایام آغاز امامت امام زمان(عج)، همایش «جوانان مهدوی» با مشارکت استانداری‌، مسوولان آموزش پرورش استان بوشهر و خادمان مسجد مقدس جمکران در مدرسه نمونه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امروز به مناسبت ایام آغاز امامت امام زمان(عج)، همایش جوانان مهدوی با مشارکت استانداری‌، آموزش پرورش استان بوشهر و خادمان مسجد مقدس جمکران، در مدرسه نمونه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد نصیری، نقش جوانان مهدوی را در تعالی حاکمیت دینی راهبردی دانست و اظهار داشت: جوانان جامعه مهدوی با معنويت و تبعیت از قرآن و اهل بيت(ع) تربیت اسلامی می شوند و ضرورت دارد شور و نشاط با شعور دینی و معنوی آميخته شود.

خادم مسجد مقدس جمکران بیان کرد: امروز ضرورت معرفی الگو‌های دینی برای نسل جوان بیش از قبل احساس می شود چونکه این الگوسازی باعث تعالی  روحیه در نسل جوان می شود.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه مسجد جمکران، افزود: مسجد مقدس جمکران مکانی برای تربیت نسل جوان و محلی برای آشنایی آنان برای معارف مهدوی است.

حجت الاسلام نصیری در ادامه به نقل قولی از عالم معاصر محدث نوری پرداخت و گفت: این عالم عنوان می کند مسجد مقدس جمکران به امر امام زمان توسط شیخ "حسن بن مثله جمکرانی"  که در بیداری،  حضور امام دوازدهم شیعیان حضرت مهدی(عج) را دیدار کرده‌ و حضرت دستور ساخت مسجد را به وی داده‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha