پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) انبارالوم

حوزه/مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) انبارالوم اذعان کرد: منتظران صاحب الزمان(عج) به پایان دوران ظلم و تجاوز امید دارند و جنایات سردمداران استکبار جهانی نمی تواند چشمه امید را در دل های آنان خاموش کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، نشستی تربیتی با محوریت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و وظایف منتظران با حضور اساتید، کارکنان و طلاب، در مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) برگزار شد.

در این نشست خانم زینب قانعی زارع، مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) انبارالوم بیان کرد: غربت و مظلومیت، رشته ای پیوسته از غدیر تا کربلا و از کربلا تا غیبت است و امروز نیز بسیاری باید با مهدی موعود(عج) بیعت کنند و با تمام توان امام زمان(عج) را یاری نمایند؛ چنان که امام علی(علیه السلام) می فرمایند: «خوشا به حال کسی که زمان حضرت مهدی(علیه السلام) را درک کند، به دوره او بپیوندد و دوره او را شاهد باشد».

وی با اشاره به روایتی از امام علی(علیه السلام) خاطرنشان کرد: منتظران صاحب الزمان(عج) به پایان دوران ظلم و تجاوز امید دارند و جنایات  سردمداران استکبار جهانی نمی تواند چشمه امید را در دل های آنان خاموش کند، منتظران حجت(عج) تردیدی ندارند که روزگار ظلم و طغیان به پایان خواهد رسید و قدرت قاهره حق، همه قله های فساد و تعدی را از بین خواهد برد.

مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) انبارالوم ادامه داد: شیعه معتقد است با ظهور مهدی موعود(عج) اندیشه و عقول بشری از همیشه خلاق تر شده، صلح و امنیت کامل در مقیاس جهانی آن به وجود خواهد آمد و ما برای چنین دورانی باید تلاش کنیم تا جهان روز به روز به این عصر آرمانی زدیک شود.

قانعی زارع، انتظار را از وظایف یاوران امام زمان(عج) دانست و افزود: انتظار، عملی قلبی و درونی است که آثار و برکت های فراوان بیرونی هم به همراه دارد.

وی به ویژگی های انسان منتظر پرداخت و عنوان کرد: پرهیز از گناه، انجام واجبات، داشتن اخلاق الهی و دعوت همیشگی به دین خدا از آن ویژگی هاست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha