جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب زنده، پویا و در حال حرکت به جلو است، گفت: عزت را نمی‌توان از کشورهای اروپایی و آمریکا به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، در آئین تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، به میزبانی حسینیه ثارالله (ع) یاسوج، بابیان اینکه هدایت دینی نعمت بزرگی برای بشریت از سوی خداوند متعال است، اظهار داشت: نعمت ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی تولد جدیدی برای اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر است و انقلاب اسلامی ایران علیرغم توطئه‌های متعدد دشمنان، 40 ساله و ماندگاری خود را نشان جهانیان داد. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این انقلاب با وجود دشمنی دشمنان، ایجاد مشکلات، سختی‌ها، فتنه‌ها، تحریم‌ها و حمله‌ها همچنان پابرجا بوده و اصل باقی ماندن آن‌یک معجزه است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب زنده، پویا و در حال حرکت به جلو است و این انقلاب هرگز توقفی نداشته و برای نخستین باریک نظام ولایی 40 ساله می‌شود. 

ملاک دینی بودن یک جامعه به ولایی بودن آن جامعه است

وی با بیان اینکه ملاک دینی بودن یک جامعه به ولایی بودن آن جامعه است و در طول تاریخ در همه ادیان سابقه نداشته نظام ولایی چهار دهه عمر داشته باشد، افزود: امروز انقلاب اسلامی یک امانت و عنایت خداوند متعال است و باقی ماندن و حرکت روبه‌جلوی انقلاب معجزه و عنایت الهی به برکت خون پاک شهدا، ایثارگران، رهبری‌های امام، مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت ایران است. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه دلیل دشمنی دشمنان سرزنده بودن و پویایی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی خاصیت و مزاحمتی برای استکبار نداشت، طبیعی است که دشمنی هم از سوی دشمنان انقلاب اسلامی نداشت. 

دشمنی دشمنان به دلیل اثربخشی و حیات انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان به دلیل اثربخشی و حیات انقلاب اسلامی است و طبیعی است که یک موجود بی‌خاصیت و بدون تحرک دشمن ندارد و این نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی و نظام اثربخش بوده و دستاوردهای بزرگی در دنیا داشته است، افزود: ملت‌ها آموخته‌اند که نوکری آمریکا عزت‌آفرین نیست، بلکه حمایت و ادامه راه جمهوری اسلامی ایران عزت محسوب می‌شود و تأسی ملت‌ها به راه و مسیر انقلاب، سربلندی بزرگی برای نظام و انقلاب اسلامی است. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عزت را نمی‌توان از کشورهای اروپایی و آمریکا به دست آورد و ملت‌ها، عزت، استقلال و ایستادگی در برابر استکبار را از انقلاب اسلامی ایران آموخته‌اند، تصریح کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی دشمنان بسیاری دارد، نیازمند محافظ، پاسدار و بسیجی است تا خدای‌ناکرده مسائلی که در صدر اسلام اتفاق افتاد دوباره تکرار نشود. 

دشمنان به این نتیجه رسیدند که اسلام را باید به دست مسلمانان سر ببرند

وی با بیان اینکه یهود و مشرکین بعد از طلوع خورشید اسلام تلاش بسیاری برای از بین بردن نور اسلام کردند، اما به موفقیت دست پیدا نکردند، گفت: دشمنان به این نتیجه رسیدند که اسلام را باید به دست مسلمانان سر ببرند و دشمنان برای اینکه اسلام را از تحرک و مبارزه با استکبار بازدارند باید پوسته اسلام را حفظ و مغز اسلام را به‌وسیله مسلمانان از بین ببرند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه مسلمانان این تفکر را اجرا و امام حسین (ع) را به شهادت رساندند و مسلمانان با توطئه دشمنان مقابل اسلام، امام علی (ع) و ... ایستادند و دشمن موفق شد توطئه خود را از سوی خود مسلمانان عملی کند، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش دارند تا مبنی بر اینکه باید انقلاب اسلامی توسط مردم نابود شود و 40 سال است که راهپیمایی 13 آبان باشکوه برگزار می‌شود و امسال نیز علیرغم توطئه دشمنان، ازنظر کمی و کیفی این راهپیمایی در سطح مطلوبی برگزار شد. 

وی ضمن تقدیر و تشکر از سوابق مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حجت‌الاسلام حسینی صدر در استان چهارمحال و بختیاری مشغول فعالیت خواهند شد و این استان طلاب و روحانیون باسوادی در همه حوزه‌ها دارد و تلاش شد تا از وجود حجت‌الاسلام سیروس حکمتی نیک که از فرزندان بومی استان هستند در حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استفاده شود. 

بر پایه این گزارش، در پایان این آئین با حکم نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی نیک به‌عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر، مسئول سابق تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha