پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین شهر گفت: این انقلاب تمام قد جلوی جبهه شیطان ایستاده و طبیعتا جبهه شیطان هم تمام قد جلوی انقلاب می ایستد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام جواد احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین شهر، در  نشست اخلاقي در جمع طلاب گفت: از آغاز خلقت، انسان  مقام خلیفه الهی را داشته است  از آن زمان موجودی پیدا شد که تضاد ریشه ای با انسان داشته زیرا نمی تواند جایگاه انسان را که خداوند به خاطر قدرت روحی که به او داده را ببیند، پس مخالفت خود را آغاز کرده و سعی دارد که نگذارد انسان در آن جایگاه  قرار گیرد و به عزت و جلال خداوند قسم یاد کرده که سر راه مستقیم انسان قرار گرفته و همه انسانها، بجز مخلصین را از راه راست خارج می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین شهر گفت: این تضاد در تمام دوران برای انحراف انسان وجود داشته و هر چه جامعه بشری گسترده شده جامعه شیطانی هم گسترده شده است و دو جبهه حق و باطل همواره تا آخر زمان وجود دارد. این موجود که در روایات به «دجال» معروف است در بعضی از فرهنگ ها او را  موجودی یک چشم و یا الاغی است که یک نفر بر آن سوار است می دانند و همچنین افزود: در فرهنگ های متفاوت تعابیر مختلفی دارد.

وی تصریح کرد: اما شهید صدر می فرماید: ما با یک موجود طرف نیستیم بلکه یک فرهنگ است یعنی در آخر الزمان یک فرهنگ شیطانی پیدا می شود که این فرهنگ شیطانی می خواهد جلوی جبهه حق را بگیرد و تمام تلاشش را هم می کند.

حجت الاسلام احمدی گفت: آنچه ما امروز به عنوان جبهه استکبار با همه خصوصیاتش می شناسیم  در این تعریف می گنجد یعنی وقتی روایات می فرماید این موجود یک چشم دارد یعنی یک نگاه تک بعدی مادی دارد وقتی می گوید پایش را بر می دارد یک مایل آن طرف تر پایش را می گذارد یعنی سرعت انتشارش قدرتی دارد که می تواند فرهنگ خودش را سریعا گسترش بدهد.

وی گفت: وقتی گفته می شود این دجال در آخر الزمان به مردم نان می دهد یعنی اقتصادشان را تامین می کند و می گوید اقتصاد دنیا را من تعریف می کنم من برای اقتصاد شما برنامه می دهم  شما تسلیم شوید، پس دیده می شود یک تقابل همیشگی بین جبهه حق و جبهه شیطان وجود داشته است و خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین شهر با اسناد به گفته هنری کیسینجر که می گوید با انقلاب ایران سونامی قرن اتفاق افتاده است گفت: این انقلاب مثل انقلاب های دیگر نیست که با فرد و یا نظامی مشکل داشته باشد بلکه این انقلاب تمام قد جلوی جبهه شیطان ایستاده  و طبیعتا جبهه شیطان هم تمام قد جلوی انقلاب ایستاده است. مشکلاتی که انقلاب ما دارد هیچ انقلاب دیگری در جهان ندارد، زیرا شعار جهانی دارد؛ می خواهد این فرهنگ را به دنیا صادر کند.

وی بیان داشت: انقلاب های دیگر حرکتهای درون کشوری است ولی انقلاب اسلامی برای کل دنیا  است و قصد دارد که یک فرهنگ عمومی شود. مسلما جبهه دشمن کوتاه نمی نشیند با تمام قوی می جنگد  و این با جنگی که در اول انقلاب شروع شد دیده می شود و لی می بینیم جنگ اقتدار انقلاب را به نمایش گذاشته و حال دشمن با جنگ نرم وارد میدان شده با اضطراب، یاس، بدبینی و ناامیدی که در افراد بوجود می آورد. می خواهد با انقلاب بجنگد.

حجت الاسلام احمدی در ادامه گفت: باید هوشیار بود تا به این مقوله دامن زده نشود، به نفع دشمن و درجبهه دشمن گام بر نداریم؛ وظیفه ما در این عرصه امیدوار کردن مردم و بصیرت دادن به آنها می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha