پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم

حوزه/ فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم تصریح کرد: فشارهای اقتصادی دشمن و تحریم ها نتوانسته مانع از تداوم مشی و روحیه انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدتقی شاهچراغی، یکشنبه شب طی سخنانی در مراسم یادواره شهید زین‌الدین و شش هزار شهید استان قم که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: الگوی این ملت شهیدان و امام شهیدان است که هیچ گاه در برابر خواسته های استکباری شیطان بزرگ کوتاه نیامده و نشان دادند که عزت و استقلال و شرافت خود را با هیچ چیز معامله نمی کنند.

وی با بیان این که ایستادگی و بصیرت مردم ولایتمدار شهر مقدس قم از جنس اراده و روحیه والای شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، گفت: مردم دیار کریمه اهل بیت(ع) چه در دوران قبل از انقلاب اسلامی و چه پس از آن برای تحقق خواسته های امام راحل همه جوره پای آرمان های انقلاب و شهدا ایستادند و امروز نیز در دفاع از انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری همچنان در خط اول قرار دارند.

فرمانده سپاه قم همچنین با تاکید بر این که رزمندگان و ایثاگران دفاع مقدس ، نمادهای بارز شجاعت و مردانگی هستند، گفت: امروز مردم در کنار علما، بزرگان، مراجع و در سایه تبعیت از ولی فقیه، نظام اسلامی را همراهی می کنند و انشاالله همه تلاش می کنیم که زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن در هفته های و ماه های اخیر افزود: فشارهای اقتصادی و جنگ نرم دشمن نتوانسته تاثیر چندانی بر مقاومت و آرمان‌های این ملت داشته باشد چراکه مردم با الگوبرداری از شهدا همچنان در مقابل خواسته‌ها و زیاده‌گویی‌های استکبار ایستاده اند.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha