جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

​حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مصوباتی که در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان مصوب می گردد، عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه یکشنبه، در نود و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام برنامه ها و توطئه های بسیاری علیه ما در آستین خود دارند، لذا باید هوشیار و دشمن شناس باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: یکی از این توطئه های دشمنان، تلاش و کوشش آنها برای تغییر و  استحاله فرهنگی ما به شیوه و دلخواه خود می باشد و می خواهند نگاه و بینش ما را همانطوری که دوست دارند تغییر دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان افزود: همه مسئولان به ویژه متولیان امور فرهنگی باید توطئه های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی را به جامعه و مردم گوشزد نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: برای مقابله با توطئه فرهنگی دشمنان علیه انقلاب، مسئولان و متولیان فرهنگی وظیفه دارند با ایجاد انسجام و همبستگی، اجتماع را در مسیر تقویت و ترویج فرهنگ ملی و اسلامی هدایت نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه ضمن تبریک هدف وحدت، افزود: دوازدهم تا هفده ربیع الاول به عنوان هفته وحدت از سوی امام خمینی (ره) نامگذاری شده است که در کردستان با عنوان ماه مولود اوج جشن‌ها و مراسم‌های مولودی‌خوانی در مدح نبی مکرم اسلام می باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اسلام نسبت به حفظ آبروی افراد بسیار تاکید فرموده است، گفت: رعایت حقوق دیگران و حفظ شان و آبروی آنها در اسلام بسیار مورد توجه قرار دارد و در این زمینه دستورات فراوانی نیز اسلام برای ما صادر کرده است، لذا همه ملزم به رعایت این دستورات هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود بیان داشت: از دوستان عضو شورای فرهنگ عمومی درخواست می کنم که این سری جلسات را به صورت منظم برگزار نمایند و در ضمن مصوباتی که در این نشست ها تصویب می شود حالت عملیاتی به خود بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha