جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار محمدحسین رجبی

​حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در این شرایط خاص از تاریخ انقلاب اسلامی، مدیران و مسئولان باید در چارچوب تفکرات و باورهای دینی و بسیجی، وارد میدان جهاد و عمل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی، صبح امروز در نشستی با مدیران کل ادارات استان کردستان که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: در این شرایط خاص از تاریخ انقلاب اسلامی، مدیران و مسئولان باید در چارچوب تفکرات و باورهای دینی و بسیجی، وارد میدان جهاد و عمل شوند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان صدها راه را برای به زانو درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار بستند که تاکنون هیچ یک از این توطئه ها بحمد خداوند متعال عمل نکرده است.

این مقام نظامی با اشاره به اینکه همراهی و تعامل مردم با نظام توطئه های دشمنان را بی اثر خواهد کرد، اظهار داشت: امروز در بحث اقتصادی و بازرگانی دشمنان فشارهای شدیدی بر ملت و نظام اسلامی وارد می کنند، لذا دولتمردان باید با همراهی و همدلی ملت و مردم با اقتدار بتوانند اهداف شوم دشمنان را ناکام کنند.

سردار رجبی ادامه داد: اگر خوب به تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نگاه کنیم به عینه می بینیم که وحدت بین مردم و مسئولان باعث پیروزی و سربلندی جمهوری اسلامی در این برهه شد، لذا امروز هم باید با الهام از تفکرات بسیجی و نیز اعتقادات دینی نیات پلید دشمنان این مملکت و ملت را ناکام بگذاریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: هر کسی که در این مملکت زندگی می کند به نوعی سرباز نظام است، لذا مدیران و مسئولان باید با استفاده از باورهای مذهبی و نیز رعایت اخلاق اسلامی به خوبی از عهده وظایف خود برآیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha