چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامیان

حوزه/رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان گفت: تجدید عهدِ هر روزه با حضرت ولیعصر(ع) برای شیعیانی که غیرت دینی دارند به این معناست که در طول زندگانی خویش به دنبال تعالی بخشیدن معارف دینی خود باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گلستان، حجت الاسلام جلالی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان در مراسم بیعت با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه ) که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: رسول اکرم(ص) می فرمایند: «مهدی از فرزندان من است اسم او اسم من، کنیه اش کنیه من و از نظر خَلق و خُلق شبیه ترین مردم به من است».

وی افزود: امامت منجی عالم برای همه آحاد جامعه بشریت اهمیت دارد و باید همه را به سوی این امر رهنمون کرد تا آمادگی قلوب برای ظهور محقق شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان، عهد بستن با صاحب الزمان(عج) و تبعیت از ایشان را امری قلبی و عملی برشمرد و توضیح داد: بیعت با حضرت بر هر شیعه ای واجب است و شدت اهمیت این امر تا بدان جاست که نسبت به تمام فروعات دینی اولویت و ارجحیت دارد.

حجت الاسلام جلالی اظهار کرد: تجدید عهدِ هر روزه با حضرت ولیعصر(عج) برای شیعیانی که غیرت دینی دارند به این معناست که در طول زندگانی خویش به دنبال تعالی بخشیدن معارف دینی خود باشند.

وی در بیان اهمیت شناخت وجود امام زمان(عج) ابراز کرد: معرفت صحیح نسبت به حضرت بر هر فردی واجب بوده و عدم آن مرگ جاهلیت را به دنبال دارد، از سوی دیگر شناخت بهترین موعود پیامبران و مصلح جهانی و آگاهی از زندگی ایشان نقش مهم و تعیین کننده ای در زندگی افراد دارد.

در پایان این مراسم به اسامی مهدی، نرگس و نرجس هدایایی داده شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha