شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی - سپاه سمنان

حوزه/ حجت‌الاسلام حسینی دیباجی گفت: «ایستادگی بر اصول انقلاب اسلامی» و «بصیرت سیاسی» دو عنصر مهم یک بسیجی در انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، با تبیین رسالت و اهمیت بسیج اظهار داشت: بسیج الگوی دینی و انقلابی مردم ایران در خدمت و دفاع از انقلاب اسلامی و اسلام است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان با بیان اینکه بسیج معجزه‌ای از سوی امام خمینی(ره) بود که در پنج آذر 58 شکل گرفت، تصریح کرد: بسیج پس از دوران دفاع مقدس، بازوی قوی و توانمندی برای اداره عرصه‌های مختلف دفاعی، خدماتی و فرهنگی اجتماعی است.

وی افزود: «روحیه انقلابی»، «تفکر بسیجی» و «عمل جهادی» سه عنصر مهمی است که موجب شده تا بسیج به الگوی مسلمانان و غیرمسلمانان تبدیل شود و امروز انقلابی گری و تفکر و روحیه بسیجی می‌توان عامل مهمی برای رفع مشکلات در کشور باشد.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به شاخصه‌های یک بسیجی خاطرنشان کرد: «ایستادگی بر اصول انقلاب اسلامی» و «بصیرت سیاسی» دو عنصر مهم یک بسیجی در انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha