شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دومین همایش روحانیون و نخبگان اورامانات که بمناسبت هفته وحدت در ثلاث باباجانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در عصر حاضر دشمنان از همه ابزار ها برای انحراف جوانان استفاده می کنند، ادامه داد: روحانیون مسئول بصیرت افزایی جامعه برای مقابله با دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در دومین همایش روحانیون و نخبگان اورامانات که به مناسبت هفته وحدت در ثلاث باباجانی برگزار شد، اظهار داشت: دنیای امروز، دنیای پیچیده ای است و توطئه های دشمنان هر روز برای دشمنی با مسلمان، بسیار خطرناک تر می شود.

 وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی برای نابودی ما کمر همت بسته اند، افزود: موظفیم با وحدت کلمه و برادری در بین امت اسلامی، در مقابل تهاجم های استکبار جهانی مقاومت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به گسترش قدرت روز افزون اسلام در دنیا و گرایش مردم به انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران از نفوذ روز افزون این نظام هراس دارند و برای متوقف کردن آن از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.

آیت الله علما در ادامه پیروزی قدرت جبهه مقاومت بر دشمنان را از تاییدات الهی و امدادهای غیبی دانست و گفت: همان طور که در چند روز اخیر دیدم اسرائیل غاصب با آن ارتش نیرومند، در مقابل مردم مظلوم غزه تسلیم شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در عصر حاضر دشمنان از همه ابزار ها برای انحراف جوانان استفاده می کنند، ادامه داد: روحانیون مسئول بصیرت افزایی جامعه برای مقابله با دشمن هستند.

وی، رمز عبور از مشکلات کشور را کار و تلاش جهادی همراه با توسل به ذات اقدس الهی و اهل بیت(ع) دانست و ابراز داشت: قطعا وضعیت فعلی کشور در مقابل مشکلاتی که در زمان دفاع مقدس داشتیم، بسیار ناچیز است.

آیت الله علما در پایان گفت: رزمندگان اسلام با قدرت ایمان و تبعیت از حضرت امام(ره) در مقابل همه ابرقدرت های دنیا ایستادند و پیروز شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha