جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فدا

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) از برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن فلاورجان با حضور مسئولان لشکری، کشوری، ائمه جمعه و روحانیون خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار مجتبی فدا، پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد:  اجلاسیه ۱۴۰۰ شهید فلاورجان از جمله برنامه های هفته بسیج است.

وی بیان کرد: همایش بزرگ اقتداران بسیجیان روز ۵ آذر و همایش شهدای ترور با محوریت شهید طاها اقدامی در شاهین شهر برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)تصریح کرد: شهرستان فلاورجان دارای ۱۸۶ آزاده،۲۵۰۰جانباز و ۵۸ هزار بسیجی، ۳۴ شهید سردار،۲۱ شهید روحانی و 13  شهید مدافع حرم در است که از افتخارات این استان محسوب می شود.

وی تاکید کرد: تعداد خانواده دارای دو شهید ۹۳ و ۷ خانواده سه شهید دراین شهرستان داریم، براین اساس در راستای تعظیم شعائر و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یادو خاطره شهیدان اسلام و انقلاب، کنگره ملی سرداران و 1400 شهید خط شکن به مدت 7 شب از اول آذرماه برگزار می شود.

سردا فدا عنوان کرد: سخنران مراسم افتتاحیه این مراسم سردار عزیز جعفری، فرمانده کل سپاه کشور است، همچنین وزیر آموزش و پرورش، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی،  ائمه جمعه و جماعات و روحانیون معزز از جمله مدعوین ویژه این مراسم هستند.

وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در برنامه های فرهنگی این کنگره، می توان به تولید و تهیه ۱۷ جلد عنوان کتاب از شهدای شهرستان فلاورجان در حال آماده است که روز همایش ۱۰ جلد آن رونمایی می شود همچنین 3 هزار ساعت مصاحبه با رزمندگان این شهرستان انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) خاطرنشان کرد: در آستانمه هفته بسیج برنامه های مختلفی تدارک دیده شده، اما یکی از ابتکارات و طرح های موثر طرح شهید بهنام محمدی تحت لوای ارتباط (مدرسه، منزل و مسجد ) ویژه دانش آموزان است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha