چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دکتر توحید عزیزی، کارشناس اُمور آمریکا در جمع طلاب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ عزیزی با تاکید بر اینکه ماهیت آمریکا از رؤیا تا واقعیت در سخنان مقام معظم رهبری هویداست، گفت: افول هیمنه شیطان بزرگ، سنت الهی است و ترکیدن اقتصاد آمریکا در آینده نه چندان دور اتفاق خواهد افتاد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه؛ دکتر توحید عزیزی، در جمع طلاب حوزه علمیه کرمانشاه، با اشاره به آیه 30 سوره مبارکه روم«... لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ.،«تغییری در آفرینش خدا نیست.آیین پایدار همین است ولیکن بیشتر مردم نمی دانند.» گفت: آمریکا با توجه به اینکه اُم الفساد تمام جنایات در دنیاست، در حال فروپاشی است.

وی با اشاره به اینکه ترامپ به اظهارات تبلیغاتی خود نه اینکه عمل نکرد بلکه بر مشکلات اقتصادی آمریکا افزود، اظهار کرد: ترامپ با سیاست های غلط و دخالت های بی جا در سایر کشورها، خصوصا منطقه خاورمیانه و با کشتار و جنایت، همان روند رؤسای جمهوری گذشته را می پیماید.

عزیزی، رکود اقتصاد افسار گسیخته آمریکا در 2008 را باعث سردرگمی و تلاطم بازار مالی کشورهای اروپایی، امارات و قطر، دانست و ابراز داشت: کشورهایی که به سیستم اقتصاد معیوب آمریکا وابسته بودند، متضرر شدند.

وی با اشاره به برکات قطع رابطه با شیطان بزرگ و رهایی از وابستگی و احیاء استقلال به معنای واقعی، افزود: در رکود اقتصادی 2008 کشور ما به علت عدم رابطه و ارتباط مالی با آمریکا، با کمترین آسیب از آن مرحله عبور کردیم.

عزیزی با تاکید بر اینکه ماهیت آمریکا از رؤیا تا واقعیت در سخنان مقام معظم رهبری هویداست، گفت: افول هیمنه شیطان بزرگ، سنت الهی است و ترکیدن اقتصاد آمریکا در آینده نه چندان دور اتفاق خواهد افتاد .

عزیز در پایان، سیاست های آمریکا در دنیا خصوصا خاورمیانه را شکست خورده دانست و گفت: پیروزی جبهه مقاومت، در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی، انزوای بیشتر آمریکا را به دنبال دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha