جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طه محمدی

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: به نظر بنده باید هر روزنامه یک ستون را به گسترش معنویت و اخلاق در جامعه اختصاص دهد و در آن از نظات علما و بزرگان دین استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در دیدار با مدیر خانه مطبوعات استان همدان با تاکید بر این که مدیران باید حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دهند، گفت: عدم پی روی از هوای نفس و انجام کار برای رضای خداوند بالاترین سعادت در دنیا است.

نماینده ولی فقیه در همدان ادامه داد: در بین اصحاب رسانه و مطبوعات باید اثر قوی بگذارید و با این مطلب که به روزنامه ها «روزی نامه» گفته می شود مبارزه کنید.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: متاسفانه توجه به جنبه های اخلاقی و تربیتی فراموش شده است و بیشتر منافع مالی امروز مد نظر است، لذا مقابله با این موضوع نیازمند کار جهادی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به مدیر عامل مطبوعات خاطر نشان کرد: به نظر بنده باید هر روزنامه یک ستون را به گسترش معنویت و اخلاق در جامعه اختصاص دهد و در آن از نظرات علما و بزرگان دین استفاده کند. این موضوع را آرام آرام باید در مطبوعات ایجاد کنید و برای شروع می توان به ارائه مطالبی در زمینه خانواده سالم و حقوق زن و شوهر اشاره کرد که اثر بسیار خوبی در کشور خواهد داشت.

وی گفت: رسانه ها نباید تنها به اخبار معمول و روزانه بسنده کنند، زیرا توجه به مسائل اخلاقی و تربیتی نه تنها جایگاه آنها را بالا می برد، بلکه می تواند برای تربیت خانوداه بهشتی اثر گذار باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha