جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 469059
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
کتابخوانی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از تجلیل طلاب نوقلم مدارس علمیه این استان در هفته کتاب خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متعدد علمی و  فرهنگی در مدارس علمیه استان لرستان برگزار خواهد شد، بیان داشت: در مدارس علمیه از طلاب نوقلم و پژوهشگر با هدف ترویج فرهنگ تحقیق و مطالعه تجلیل خواهد شد .

وی با بیان اینکه کتاب «اخلاق در اسلام» در مدارس علمیه استان بین طلاب توزیع شده است، افزود: با مطالعه این کتاب در طول هفته مسابقه کتابخوانی بین طلاب هر مدرسه برگزار خواهد شد و در پایان از طلاب برتر این مسابقه تجلیل خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه در طول هفته کتابخوانی برگزاری کارگاه های پژوهشی و تحقیقی در مدارس علمیه استان لرستان در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: این کارگاه ها با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ مطالعه و پژوهش برای طلاب در مدارس علمیه استان در حال برگزاری است .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان برگزاری مسابقات کتابخوانی دسته جمعی، توزیع بروشور و کتابچه های تحقیقی و همچنین تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در حوزه علمیه لرستان در هفته کتاب عنوان کرد و یادآور شد: در هفته کتاب و کتابخوانی با رایزنی مدیران و کادر مدارس علمیه به همت خیران عزیز برخی کتابخانه های مدارس علمیه تجهیز و نوسازی خواهد شد .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha