پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

​حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نیروی انتظامی، امروز یک نیروی مردمی و دارای پشتوانه قوی حمایت از سوی آحاد جامعه است، و باید گفت که حمایت و پشتیبانی مردم، سرمایه اجتماعی پلیس است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی اظهار داشت: نیروی انتظامی، امروز یک نیروی مردمی و دارای پشتوانه قوی حمایت از سوی آحاد جامعه است، و باید گفت که حمایت و پشتیبانی مردم، سرمایه اجتماعی پلیس است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: با تاکید بر تقویت روحیه اعتقادی و جهادی در مجموعه نیروی انتظامی، گفت: تحقق ماموریت‌های سخت و طاقت فرسای ناجا جز با داشتن این دو مولفه بسیار مهم و تأثیرگذار امکان‌پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه پلیس، امین و مورد اعتماد مردم است؛ «بصیرت، معنویت، ایثار، دیانت و اخلاص» را شاخصه کارکنان نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: بصیرت موجب رشد، پیشرفت و توسعه سازمان می‌شود.

وی ضمن ابراز خشنودی از وضعیت کنونی استان کردستان در حوزه امنیت، عنوان کرد: این استان در امنیت و آرامش کاملی قرار دارد و مردم باید بدانند که برای ایجاد این امنیت رشادت‌های زیادی از طریق نیروهای امنیتی به خصوص پلیس صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی‌ شاهرودی ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان دوره بصیرت استانی برای فرماندهان و مدیران انتظامی استان، گفت: برگزاری این‌گونه دوره‌ها موجب استاندارد سازی، تعالی رفتار کارکنان پلیس و ارتقاء خدمات انتظامی به مردم و رعایت حقوق شهروندان خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha