جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا یدالله محمدی

​حوزه/ امام جمعه دهگلان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران مایه عزت دین محمدی است، گفت: تلاش دشمنان برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی به این دلیل است که به خوبی می دانند که چشم تمام مستضعفان جهان به جمهوری اسلامی دوخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا یدالله محمدی، در جلسه شورای اداری دهگلان که صبح امروز با حضور مراد بهمن نیا، استاندار کردستان در این شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از امتیازات بسیار بزرگ جمهوری اسلامی ایران این است که مسئولان و دولتمردان آن خود را از مردم و خدمتگزار آنان می دانند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی خویش فرمودند که اکنون تمام توجه دشمنان اسلام و قرآن روی جمهوری اسلامی متمرکز شده، زیرا تنها کشور اسلامی به معنای واقعی جمهوری اسلامی است، لذا معاندان برای نابودی این نظام دست به هر توطئه ای می زنند.

امام جمعه دهگلان تصریح کرد: تلاش دشمنان برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی به این دلیل است که به خوبی می دانند که چشم تمام مستضعفان جهان به جمهوری اسلامی دوخته شده است.

این روحانی اهل سنت در ادامه سخنان خود گفت: مظلومان عالم همیشه از عظمت سپاه و بسیج و ملت ایران به نیکی و عزت یاد می کنند که این برای ما مایه افتخار و سربلندی در جهان کنونی است.

امام جمعه دهگلان در ادامه با انتقاد از سیاست برخی کشورهای منطقه و عربی، اظهار داشت: متاسفانه برخی از کشورهای منطقه و عربی عزت و منش خود را به ابرقدرت ها و دشمنان جهان اسلام فروخته اند که این یک مصیبت برای اسلام است، لذا هرگز نمی توان سران این کشورها را مسلمان خواند.

ماموستا محمدی در ادامه بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران اکنون مایه عزت دین محمدی است و حرکت آن در مسیر اسلام و اعتلای آن می باشد.

امام جمعه دهگلان گفت: این انقلاب از همان روزهای نخست تاکنون توطئه های بسیاری از سوی دشمنان دیده است، ولی به اذن خداوند متعال به سلامتی از تمامی این مشکلات عبور کرده و امروز کشوری هستیم مقتدر که در معادلات جهانی نقش ایران غیرقابل انکار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha