چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سفر به شهرستان دهگلان

​حوزه/ استاندار کردستان گفت: سرکشی و حمایت از خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان از وظایف شرعی و قانونی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این عزیزان حق بسیار بزرگی بر گردن همه ما دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراد بهمن نیا، استاندار کردستان به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولان استانی و محلی در حاشیه سفر به شهرستان دهگلان صبح امروز، از برخی خانواده های شهدای این شهرستان  سرکشی کرد.

استاندار کردستان، سرکشی و حمایت از خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان را از وظایف شرعی و قانونی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و گفت: این عزیزان حق بسیار بزرگی بر گردن همه ما دارند..

در ادامه این دیدار، حسین پناهی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان به معرفی برخی از شهدا پرداخت و اظهار داشت: شهید محمد شریف طهماسبی سال ۶۵ در درگیری با ضدانقلاب در شهرستان دیواندره به شهادت رسیدند. همچنین شهید محمد صالح محمودی در سال ۶۷ در منطقه فکه به شهادت رسید.

چیمن حسامی، رییس شورای اسلامی شهرستان دهگلان نیز در این دیدار از استاندار کردستان و دیگر مسئولان ارشد استان درخواست کرد که زمینه اشتغال برای خانواده های شهدا، ایثارگر و... این منطقه را فراهم آورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha