جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ارتش

حوزه/ فرماندار خمینی شهر گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، پنجم آذرماه با پیام با پیام آیت الله العظمی مظاهری، در امامزاده سید محمد خمینی شهر آغاز می شود .

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، محمود مسلم زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: خمینی شهر با جمعیت بیش از 300 هزار نفر و تراکم بالای جمعیت، افتحارات دینی زیادی دارد.

وی بیان کرد: خمینی شهر براساس فعالیت های دینی و فرهنگی مردم مومن و ولایت مدارش به تعبیر آیت الله بروجردی حسینیه ایران مطرح است.

فرماندار خمینی شهر ابراز کرد: شهرستان خمینی شهر با ۶ حوزه علمیه و ۹ امامزاده و۱۲۰ موسسه قرآنی و وجود بیش از هزار حافظ قرآنی و هزاران قاری قرآن امسال افتخار میزبان سی و هشتمین دوره مسابقات اصفهان است

وی بیان کرد:در این دوره از مسابقات 300نفر حافظ و قاری از نیروی زمینی ارتش در مسابقات شرکت می کنند که ۸۰ نفر از اصفهان و۱۴ نفر از گروه توپخانه 44 شرکت می کنند.

مسلم زاده عنوان کرد: حضور علمای بزرگ دینی در این شهرستان منشا تربیت جوانان مومن و قرآن دوست شده است.

وی در پایان گفت: در مراسم افتتاحیه سی و هشتیمن دوره مسابقات قرآن، حجت الاسلام صالحی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، ائمه جماعات و ائمه جمعه  و حوزویان حضور خواهند داشت، همچنین پیام ایت الله العظمی مظاهری قرائت می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha