جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین کوئته پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام ولایت جعفری گفت: قدرتهای لیبرال در کشتار مسلمانان جهان دست دارند و مسلمانان با اتحاد خود می تواند توطئه های قدرت های جهانی را خنثی کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام ولایت جعفری عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین کویته پاکستان گفت: قدرتهای لیبرال در کشتار مسلمانان  جهان  دست دارند و مسلمانان  با اتحاد خود  می تواند توطئه های قدرت های جهانی را خنثی کنند.

وی افزود: قدرتهای استکباری با تشکیل گروهک ها و با معاونت مالی و تسلیحاتی خود،‌جنگ و درگیری را بر جهان اسلام تحمیل می کنند و برای مخدوش کردن چهره اسلام از تروریست ها استفاده می کنند و در مقابل این توطئه ها، وحدت امت اسلامی نیاز امروز مسلمانان است و امت اسلامی با عمل به احکامات اسلام باید متحد شوند و در برابر این دشمن مشترک ایستادگی کنند و اهداف شوم دشمن را ناکام بگذارند.

وی در مورد هفته وحدت اظهار داشت: مجلس وحدت مسلمین حامی وحدت میان همه مکاتب اسلامی است و به همین منظور از 12 تا 17 ربیع الاول طبق فرمان امام خمینی (ره) هفته وحدت برگزار خواهد کرد و علما در سخنرانی های خود در مساجد و راهپیمایی ها میلاد بر اتحاد امت اسلامی تأکید خواهند کرد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha