جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه، تفرقه و اختلاف را سم مهلک امت اسلامی دانست و گفت: دشمن مترصد اختلاف افکنی است، لذا باید مراقب و هوشیار باشیم و با اتحاد و برادری هرچه بیشتر بدخواهان را ناامید کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت‌الاسلام‌ سید علی هاشمی نژاد، امروز در مراسم جشن وحدت که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) عسلویه، با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج گفت: ما با فکر بسیجی و فرهنگ بسیجی زندگی ‌می‌کنیم و تا پایان امیدواریم با این فکر و فرهنگ بمانیم و از دنیا برویم.

امام‌جمعه شهرستان عسلویه ادامه داد: پیامبر اعظم(ص) بهترین و برترین الگو برای تمامی مسلمانان هستند و بلکه برای تمامی انسان‌های حقیقت‌جو و انسان‌هایی که دنبال مسیر حق هستند.
وی افزود: خداوند تبارک‌ و تعالی فرموده است: «لقد کان لکم فی رسول‌الله اسوة حسنه لمن کان یرجو الله» حقیقتاً اسوه نیکو در وجود رسول خدا است. البته این برای کسانی است که به دنبال مسیر حق هستند چه مسلمان و چه غیرمسلمان.

حجت الاسلام هاشمی نژاد ضمن تأکید بر اسوه قرار دادن پیامبر عظیم الشان اسلام اظهار کرد: قرآن هم می‌فرماید که «لمن کان یرجو الله» کسانی که امید لقاء خداوند را دارند و امید دارند در آخرت عاقبت خوبی داشته باشند در وجود مبارک رسول‌الله بهترین اسوه و الگو است.

امام‌جمعه شهرستان عسلویه یادآور شد: الحمدلله در شهرستان عسلویه حقا و انصافاً وحدت خوبی برقرار است اما باید این وحدت هم بماند و هم تقویت شود و هم بایستی کاملا عملی شود.

وی، تفرقه و اختلاف را سم مهلک امت اسلامی دانست و گفت: دشمن هم مترصد اختلاف افکنی است، لذا باید مراقب و هوشیار باشیم و با اتحاد و برادری هرچه بیشتر دشمن را ناامید کنیم.

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد در پایان سخنان خود، هفته بسیج را نیز تبریک گفت و اظهار کرد: این هفته، هفته مبارک بسیج هم هست. فرهنگ بسیج، فرهنگ عاشورایی است. کسی که بسیجی فکر می‌کند عاشورایی فکر می‌کند.

لازم به ذکر است، این مراسم به همت و تلاش دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر تشکیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha