پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کمال فرهنگ نیا

حوزه/ دادستان نظامی سابق استان قم گفت: با همکاری قضات و کارکنان به صورت شبانه روز تلاش نمودیم تا عملکرد این سازمان را بهبود بخشیم و خوشبختانه توانستیم رتبه سازمان را در این خصوص ارتقا بخشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» کمال فرهنگ نیا پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع خود که در سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد اظهار داشت: آنچه در توان داشتم  در این سال ها به ویژه در مدتی که در استان قم مشغول خدمت بودم انجام دادم و کوتاهی در انجام وظایف نکردم.

وی گفت: در استان قم توانستیم ارتباط تنگاتنگی با فرماندهان نظامی و انتظامی داشته باشیم و از زمانی که در این استان به خدمت مشغول شدم جلسات متعددی برای تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها برگزار نمودیم.

دادستان نظامی سابق استان قم افزود: با همکاری قضات و کارکنان به صورت شبانه روز تلاش نمودیم تا عملکرد این سازمان را بهبود بخشیم و خوشبختانه در این امر موفق شدیم و توانستیم رتبه سازمان را در این خصوص ارتقا بخشیم.

وی به تشریح برخی اقدامات این سازمان پرداخت و تصریح کرد: یکی از کار های خوبی که در این مدت صورت گرفت برگزاری جلسات هم اندیشی با رؤسای کلانتری ها بوده است که بسیار مفید واقع شد و امیدواریم این جلسات ادامه پیدا کند.

فرهنگ نیا گفت: یکی از اقداماتی که بر آن تأکید داشتیم بحث پیشگیری از جرم  و برگزاری کلاس های آموزشی بود که در این خصوص نیز اقدامت بسیار خوبی صورت گرفت.

وی افزود: بسیاری از پرونده ها که به تعویق افتاده بود رسیدگی و تعیین تکلیف شد و پرونده های مهمی هم وجود داشت که نیاز داشت تا کار بیشتری روی آن ها صورت بگیرد و از این جهت با کمک کارشناسان سازمان شبانه روز برای رسیدگی به آن ها اقدام شد.

گفتنی است:مال فرهنگ نیا به مدت یک سال دادستانی نظامی استان قم را بر عهده داشت و پس از باز نشستگی و پایان خدمت خود در سازمان قضایی حجت  الاسلام اصغر حبیبی به جای وی در این سمت معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha