جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم رونمایی از جلد ۱۵ دائرة المعارف قرآن کریم

حوزه/ آئین تقدیر از و رونمایی از جلد ۱۵ دایره‎المعارف بزرگ قرآن امروز با حضور مدیر حوزه‎های علمیه ، در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در ابتدای این مراسم که امروز 30 آبان با حضور مدیر حوزه‎های علمیه  و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و فعالان علمی و قرآنی حوزه و دانشگاه حضور رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، از اثر فاخر این پژوهشگاه رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم مدیر پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم گفت: تجلیل از دایره المعارف تجلیل از قرآن کریم در مذهب تشیع و کشیدن خط بطلان بر اندیشه باطلی است که تصور می کند که شیعه به قرآن توجه ندارد.

وی تصریح کرد: در این دایره المعارف، فعالیت در مرز دانش پژوهش مند پیش رفته است و امروز این دایره المعارف امتیازات مهمی از جمله برخورداری از عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی و... دیرافت کرده است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین واعظی، آیت الله اعرافی و حجج اسلام والمسلمین لک زایی، محامی، طارمی و خراسانی به ارایه بحث پرداختند و در ادامه با حضور این شخصیت ها دایره المعارف قرآن کریم که به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم تهیه شده است، رونمایی شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha