جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حاجی زاده

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: نظام اسلامی با بهره‌گیری از تفکر بسیج به مرحله فعلی رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده در دیدار با بسیجیان شهرستان اهر که به مناسبت هفته بسیج صورت پذیرفت،‌ با بیان اینکه دشمنان با ترس از تفکر و روحیه بسیجی ایران را در پشت مرزهای خود حبس کرده‌اند، ‌اظهار داشت: امروز به برکت تفکر بسیجی است که نظام اسلامی به این مرحله رسیده است.

وی اضافه کرد: در زمانه‌ای که برخی‌ها از دین به نفع خود استفاده ابزاری می‌کنند،‌ بسیجیان دینداران واقعی هستند، دین اسلام هویت واقعی بسیج را تشکیل داده است؛ اینکه کشور به دست بسیج حفظ شده است،‌گزافه نیست.

امام جمعه اهر تأکید کرد: بسیجیان اهل تعامل بوده و با زد و بند و بده و بستان میانه‌ای ندارند. آثار خدمات جهادی بسیج به محرومان در مناطق محروم به وضوح قابل مشاهده است که باید این روحیه را به شدت در کشور تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام حاجی زاده افزود: در بحث بسیج و در هنگامی که خطر هجوم دشمن ما را تهدید می‌کند، ‌زن و مورد و کوچک و بزرگ هیچ فرقی با یکدیگر نخواهند داشت و همگی به مقابله با دشمن خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به اینکه تقارن هفته وحدت و بسیج حال و هوای دیگری به این هفته بخشیده است، خاطرنشان کرد: اگر امام خمینی(ره) نهال بسیج را نمی کاشتند، امروز نه تنها خبری از این نیروی مردمی نبود، ‌بلکه سلطه‌گران نظام اسلامی را از پای در می‌آوردند.

انتهای پیام/ش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha