پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع طلاب، روحانیون و مردم همدان که در حوزه علمیه همدان

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات موجود تنها به خاطر اعمال تحریم ها نیست، بلکه مدیرانی در کشور وجود دارند که همسو با تفکر انقلابی نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، دکتر حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، ظهر امروز در تجمع طلاب، روحانیون و مردم همدان که در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار شد با اشاره به نقشه های شوم استکبار برای مبارزه با جمهوری اسلامی، گفت: آمریکا و اسرائیل هر لحظه به دنبال ضربه به نظام اسلامی ما هستند.

وی، حضور مردم در تمام صحنه ها را نشان از قدرت جمهوری اسلامی دانست و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در همه عرصه های بین المللی حضور دارد و هر روز شاهد شکست آمریکا در مجامع بین المللی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به جنایات آل سعود در یمن، گفت: امروز عربستان و آمریکا به دنبال 6 ایالت در یمن هستند، این به معنای 6 رئیس جمهور و 6 دولت و قبیله در یمن است و به دنبال زیر سؤال بردند حاکمیت ملی هستند وگروه‌های داخلی گمان می‌کنند ایالتی کردن یمن به نفع آنان است.

حاجی‌بابایی  با تاکید بر این که در  یمن تنها شاهد جنگ بین دو گروه نیستیم، بلکه جنگ بین اسلام و کفر در گرفته است، ابراز داشت: مردم یمن خواهان کمک هستند و خطاب آنان به طرف ما است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات کشور اشاره و خاطر نشان کرد: مشکلات موجود تنها به خاطر اعمال تحریم ها نیست، بلکه مدیرانی در کشور وجود دارند که همسو با تفکر انقلابی نیستند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به تعریف انقلابی گری پرداخت و گفت: انقلابی کسی است که در تمام زمینه ها موضع درست بگیرد، ببه موقع عمل کند و با برخی از صحبت های خود بهانه به دست دشمنان ندهد.

وی تاکید کرد: وقتی مقام معظم رهبری می فرماید سخن گفتن از فلان موضوع بازی کردن در زمین دشمن است، ما نباید به خود این اجازه را بدهیم که از جلوتر از ولی فقیه حرکت کنیم.

حاجی بابایی اظهار نظر وزیر امور خارجه در مورد پولشویی گسترده در کشور را نادرست خواند و تصریح کرد: جای سوال است که چرا بالاترین مقام سیاست خارجی کشور جملاتی را مطرح کرد که  دشمنان نظام  از آن بهره برداری کنند.

 حاجی بابایی  در ادامه به تلاش نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: مواضع نمایندگان کاملا روشن است، اما بعضی از موارد را نمی شود در رسانه ها عمومی کرد، چرا که دشمن از طرح کردن آن ها سوء استفاده می کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم شفافیت آرا و نظرات سیاسیون تاکید کرد و گفت: ما همه مسلمان هستیم و پیرو دین اسلام و وفادار به انقلاب و رهبری. این مواضع ما است و باید در هر مکانی آنها را مرور کنیم.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان تاکید کرد: این تجمعات دارای بازتاب های خوبی است و باید با پیگیری ها و برنامه ریزی های صحیح موضوعات مهم را برای مردم تبیین کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha