جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری حمله انتحاری در برنامه جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) در افغانستان را به شدت محکوم کرد و گفت: دشمنان برای بدنام کردن مسلمانان از تکفیری ها پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان حمله انتحاری در برنامه جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) در افغانستان را به شدت محکوم کرد و گفت: دشمنان اسلام برای بدنام کردن اسلام و مسلمانان از تکفیری ها پشتیبانی می‌کنند.

وی افزود: در افغانستان آمریکا با همکاری هند و اسرائیل دارند مردم بی گناه را می‌کشند و تا زمانی وجود ناپاک آمریکا در منطقه هست، امنیت در منطقه تامین نخواهد شد.

دبیر کل مجل وحدت مسلمین پاکستان خواستار اتحاد مسلمین علیه تکفیری هعا در منطقه شد و گفت: همه مسلمانان باید علیه تکفیری ها متحد شوند تا اهداف شومشان را به خودشان برگردانند و مجلس وحدت مسلمین پاکستان این اقدام بزدلانه را به شدت محکوم کرده و در غم خانواده شهدای این حادثه شریک است.

 

گفتنی است انفجار انتحاری بزرگی که عصر روز سه‌شنبه ۲۹ ماه عقرب/ آبان در کابل روی داد، دست‌کم ۵۰ کشته و ۷۰ زخمی بر جای گذاشت.

بنا بر گزارش‌‌ها این انفجار در درون تالار عروسی هتل اورانوس و به هنگام برگزاری جشنی برای بزرگداشت تولد پیامبر اسلام (ص) رخ داده است.

وزیر دفاع افغانستان گفته است که شماری از علمای مذهبی از سراسر کشور در این جشن شرکت کرده بودند.

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha