سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
همایش روحانیون و نخبگان اورامانات که بمناسبت هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر (ص) در شهرستان جوانرود

حوزه/ آیت الله علما با بیان اینکه ایجاد گروه های تروریستی را مصداق اسلام آمریکایی دانست و گفت: دشمنان اسلام با حمایت از داعش در صدد بودند که آبروی اسلام را ببرند.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما، امروز در همایش روحانیون و نخبگان اورامانات که به مناسبت هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر (ص)، در شهرستان جوانرود برگزار شد، با بیان اینکه امروز وحدت مسلمانان بزرگترین ابزار برای شکست دشمنان اسلام است، گفت: حفظ وحدت نه تنها توطئه دشمنان امت اسلامی را خنثی می کند، بلکه نمایش قدرت اسلام در برابر استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: اخوت و برادری مسلمین نه تنها خواسته پیامبر اسلام (ص) است، بلکه بر قدرت همه جانبه دنیای اسلام در مقابل دشمنان می افزاید.

وی با تاکید بر اینکه باید علت تمامی تفرقه افکنی های دشمنان میان مسلمانان و شیعه و سنی بدانیم، اظهار کرد: اختلاف افکنی دشمنان به خاطر ترس آنها از قدرت اسلام است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و کسانی که چشم پیشرفت مسلمانان را ندارند در صدد تفرقه افکنی هستند، افزود: آمریکایی ها برای ضربه زدن به اسلام داعش را درست کردند که از طریق آن به امت اسلامی و مسلمانان خسارت وارد کنند.

 آیت الله علما با بیان اینکه ایجاد گروه های تروریستی را مصداق اسلام آمریکایی دانست و گفت: دشمنان اسلام با حمایت از داعش در صدد بودند که آبروی اسلام را ببرند.

وی در پایان تصریح کرد: یه یاری خداوند و هوشیاری مجاهدان منطقه، داعش نابود و بیشتر برنامه های شیطانی آمریکا نیز نقش بر آب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha