سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تقوی

حوزه/حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی با بیان اینکه دشمن با ناکارآمدی در جنگ نظامی علیه ایران به جبهه فرهنگی روی آورده است، گفت: سرمایه‌های مادی و معنوی فراوانی در کشور وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رضا تقوی، در مجمع ایثار و جهاد شهرستان سمنان، در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، با بیان اینکه در آستانه چهل‌سالگی انقلاب قرار داریم و در این مدت دشمن با انواع دسیسه‌ها کوشید تا قطار انقلاب را متوقف کند، اظهار داشت: دشمن با ناکارآمدی در جنگ نظامی علیه ایران به جبهه فرهنگی روی آورده است و می‌کوشد تا به اهداف خود در حوزه فرهنگی دست یابد، بنابراین در جنگ فرهنگی نیازمند سنگر سازان بی سنگر هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی با بیان اینکه بیان اینکه سنگر سازان بی سنگر از سرمایه‌های انسانی ارزشمند این نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: این افتخارات باید ثبت و به آیندگان انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز جهادگران برای اداره زندگی خودشان مشکل‌دارند، افزود: مدیران باید پیگیری امور مربوط به بازنشستگان و کارمندان جهاد کشاورزی را در اولویت کار خود قرار داده و در راستای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند و توجه به مناطق محروم به‌عنوان یک فعالیت جهادی می‌بایست در رأس برنامه‌های مدیران جهاد کشاورزی قرار گیرد ازاین‌رو انتظار می‌رود مدیران در این خصوص برنامه‌های لازم را تدبیر کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های مادی و معنوی فراوانی در کشور وجود دارد و عاشورا، اعتقاد به مهدویت و اسلام به‌عنوان سرمایه‌های معنوی محسوب می‌شوند که باید به‌عنوان یک اصل موردتوجه جهادگران واقع شود.

خدمت به مردم عبادت است

وی همچنین در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: خدمت کردن به مردم و کار کردن برای نظام جمهوری اسلامی ایران عبادت است و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است و امروز هر چه داریم از شهدا است ازاین‌جهت همه باید قدردان شهدا باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به توطئه‌های متعدد آمریکا علیه ملت ایران تصریح کرد: با حفظ اتحاد و همدلی در کشور استکبار جهانی و در رأسان آمریکا هیچ کاری از پیش نمی‌برد.

وی با بیان اینکه نباید برای رفع مشکلات کشور به بیرون نگاه داشته باشیم، افزود: باید برای رفع مشکلات کشور از توان داخلی استفاده کنیم و اگر این‌گونه مقاوم و محکم باشیم، عزت و بزرگی و آزادمنشی برای کشور به ارمغان می‌آید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی با اشاره به‌ضرورت حفظ اتحاد و همدلی از سوی قوای سه‌گانه و همچنین مردم خاطرنشان کرد: با حفظ وحدت و یکپارچگی توطئه‌های دشمن خنثی‌شده و ناامید می‌شود و کشور جمهوری اسلامی ایران یک رهبر بی‌بدیل، الهی، سیاستمدار و آگاه به مسائل جهانی دارد؛ همه باید با حفظ وحدت و با پیروی از ولایت‌فقیه حرکت کنیم و تلاش کنیم با تکیه‌بر توان داخلی مشکلات را رفع کنیم.

در این آئین از زحمات حجت‌الاسلام غلامرضا میرزائیان مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی تجلیل و حجت‌الاسلام عبدالله قربانیان به‌عنوان مسئول جدید معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha