سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور در آیین آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، گفت: همان‌طور که طلاب ما در سوریه و عراق حضور پیدا کرده و با نیروهای تکفیری درگیر و تعدادی از آنها نیز شهید شدند، امروز نیز حاضریم با همه وجود، تحت فرمان رهبر معظم انقلاب، به دفاع از ملت مظلوم یمن بپردازیم.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون تجمع حوزویان اهواز، با اشاره به محاصره اقتصادی و نظامی دشمنان علیه مردم مظلوم یمن، اظهار داشت: امروز طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز، علیه ظلمی که علیه مردم مظلوم یمن اتفاق افتاده تجمع کرده و حمایت خود را این مردم مظلوم اعلام کردند.

وی با تأکید بر اینکه طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز، سرباز آماده به جهاد مقام معظم رهبری هستند، گفت: ما در این مکان مقدس (مسجد اعظم) جمع شدیم تا به مقام معظم رهبری عرض کنیم که آماده هستیم در صورت دستور معظم له در یمن حضور پیدا کنیم و در دفاع از مردم مظلوم با عربستان درگیر شویم.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، ادامه داد و گفت: همان‌طور که طلاب ما در سوریه و عراق حضور پیدا کرده و با نیروهای تکفیری درگیر و تعدادی از آنها نیز شهید شدند، امروز نیز حاضریم با همه وجود، تحت فرمان رهبر معظم انقلاب، به دفاع از ملت مظلوم یمن بپردازیم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان با بیان اینکه مردم یمن همواره در صحنه مبارزه با دشمنان و زورگویان سعودی حاضر هستند، اظهار داشت: إن‌شاءالله به فضل پروردگار انقلاب یمن هرچه زودتر شکل خواهد گرفت و یأس و نا امیدی بر عربستان و سردمدارانشان حاکم خواهد شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha